PeterZeeland Je zou toch verwachten dat er ondertussen wel eens iets of iemand iets over de meifoor in Brugge had gepost , maar nee hoor. Dan doe ik het maar . Al was het alleen maar om de Mission Impossible Tower van Verwijk nog eens onder de aandacht te brengen. Want wat is dat een mooi exemplaar qua zicht en deco!! Voor het spectaculaire moet je zulke torens niet hebben natuurlijk , tenzij je hoogtevrees hebt , want behalve de eerste seconde van het vallen is de thrill wat mij betreft non existent , maar goed ,dat kan aan mij liggen ;-) Eerst maar eens wat kinderzaken :
GhostRiderPeter PeterZeeland Alleen doe ik in dit soort zaken eigenlijk altijd mijn bril af Die kun je gewoon ophouden in deze naamgenoot 😉 Petje is een ander verhaal 😁 Mogen de intentie om die kant op te gaan, aantal jaar terug in Brugge geweest en dat was toen al goed bevallen zeg maar ✅ Bovenverwachting gezellige kermis, totaal niet verwacht in Belgie 😉 PeterZeeland Voor het spectaculaire moet je zulke torens niet hebben natuurlijk , tenzij je hoogtevrees hebt , want behalve de eerste seconde van het vallen is de thrill wat mij betreft non existent , maar goed ,dat kan aan mij liggen ;-) Blijft de eerste keer altijd wel weer even van hola het is toch wel weer hóóg 😉 Valt of beter gezegd kan deze toren ook halverwege droppen of enkel all the way up en plofffff ?
PeterZeeland En het hoogtepunt van de dag ( letterlijk , en figuurlijk): Ja , ik deed m ;-) . Prachtige uitzichten , want schitterend weer. Alleen doe ik in dit soort zaken eigenlijk altijd mijn bril af dus wel erg wazige uitzichten🤣🤩
PeterZeeland Eerst rondje opeen meter of 3 , dan door naar 45meter , en dan naar boven. En dan , uiteraard met een rotvaart naar beneden. Schijnbaar kan deze geen drop maken, halverwege.