Erik1968 Aanstaande Woensdag start de kermis in Nijkerk. Het is nog niet veel maar de eerste transporten zijn reeds gearriveerd.
Erik1968 Vandaag nog een rondje gedaan op het terrein. Volgens mij komt er voor Nijkerkse begrippen een leuke editie te staan. Dit is de op 1 na laatste editie op dit terrein, hierna zal de kermis op een andere locatie plaats gaan vinden. Tot slot nog enkele foto’s van vanavond.
Erik1968 Vandaag nog even wezen kijken. De laatste puntjes werden op de i gezet. Morgen gaat de kermis open. Echt een leuke kermis met een leuke verrassing de Jumper van Pals/Ernst (Als ik het wel heb). Hier de foto’s van vanavond.
Xxldasoriginal-Melvin Bedankt voor de foto’s. komt een leuke kermis te staan. weet iemand van wie die pusher is, lijkt wel een nieuwe zo nieuw ziet het er uit. edit: zo te zien is dit een nieuwe Pusher van van Griensven.
MartijnH Gaat het paasbosterrein verdwijnen of wordt enkel de kermis daar van verplaatst? Meerdere keren met circus op dat terrein gestaan.
Xxldasoriginal-Melvin MartijnH het terrein zal op den duur verbouwt gaan worden net als het winkelcentrum. Ze hebben dacht ik 3 vervangede locaties op het oog al is nog niet bekend wanneer en waar het nieuwe evenemententerrein gaat komen.