Anthony Geheel nieuw op het Forum. Mijn naam is Anthony woonachtig in Den bosch. Ik zit al een tijdje met het idee om is een breakdance te gaan bouwen. Naar wat zoek werk ben ik op de volgende Facebook pagina te recht gekomen. https://www.facebook.com/sadmaschinenbau Daar is wat flink wat informatie kunnen vinden. Wat betreft Breakdance. Gisteren toch maar is aan het tekenen gegaan. Om een inzicht te krijgen. Ik heb gewoon is de schuifmaat er bij gepakt en ben begonnen. Hier bij wat foto’s tot zover. Groet, Anthony
Wes Hi Anthony, welkom. Tof dat je zelf wilt gaan bouwen! Vertel eens; Welke schaal/hoe groot wordt dit? Wordt dit 3D print? Waar teken je in? Moet alles ook gaan werken met motoren etc, of een standmodel? Ik volg in ieder geval!
Anthony Wes Ja, Alles zal moeten gaan werken via motoren. Gondels zullen 3D prints worden. Dit is in Sketchup pro getekend. Schaal is onbekend bij mijn. Gondels zitten op 50 X 80 MM van daar ben ik verder gegaan. Onderstel zal wel messing worden. Anthony,
Wes Dat… is aanzienlijk! Dus enkel het platform van de molen is al bijna 80-100cm breed. Toe maar. Reuzebenieuwd hoe dit alles gaat worden! Veel succes.
Distroyer-ashwin Mischa58 klopt mijn gondels hebben dezelfde afmetingen en ik bouw 1op20. Succes met de bouw