Distroyer-ashwin Xxldasoriginal-Melvin Dat dus. Ik zou ook hebben gekozen voor zekerheid inplaats van voor dat zwabber beleid van onze regering.
Kevin-KPJ De reden dat de Power Surge niet in Best en Uden staat is omdat die voor zekerheden gaat, dus dit jaar gewoon een tour maakt in Engeland. Hopelijk 2022 dus met een normaal seizoen in Nederland op de reis
Jonathankermisfan Ik heb zo’n gevoel dat de power Surge nooit gaat reizen in Nederland, ik hoop het natuurlijk van wel in 2022.
LimBrabo-Wim Jonathankermisfan en ze zitten natuurlijk met de quarantaine regels als je uit Engeland komt.
VerwijderdeGebruiker Even wat nieuwe foto’s van de Power Surge. Voor we naar Praag gingen hebben we trussen om het spul gebouwd. Een frontzeil in 2 delen (kan het ook aan 2 kanten van de mast opgehangen worden.) 4 speakers hangen onder de trus en 4 bassspeakers onder de vloer. Aan de voorkant staan 2 meerkleurige LED schijnwerpers en achter 2 LED stroboscopen op de trus. Helaas duurt de levertijd wat langer maar er komt nog een bult verlichting in de trussen verwerkt. (Hopelijk in Den Haag wel te bewonderen) En nu de foto’s…
Kevin-KPJ VerwijderdeGebruiker In Den Haag naar eens gaan bewonderen dan,, Praag ligt namelijk niet om de hoek haha 😉
Micha VerwijderdeGebruiker voor op bedoel ik dan. Maar goed ik lees al dat er genoeg plannen zijn dus dese mooie zaak word vast nog mooier.
VerwijderdeGebruiker Micha Het mooie van de Powersurge is dat 3 kanten de voorkant kunnen zijn, hihihihihi. 😉 Ligt aan de loop en/of de ruimte die er ligt. vandaar het frontzeil uit 2 delen is gemaakt b.v. 1 links en 1 rechts van de mast
VerwijderdeGebruiker Jeroen-Geroniemo Jeroen-Geroniemo Ik ben geen trussen fan, ieder zijn smaak Ik ook niet, zit geen smaak aan en zwaar op de maag…..! 🤣 Maar de een vind iets wel mooi en de ander niet. Ieders goed recht en het zorgt voor een beetje variatie zo nu en dan. 😉