Koen Jeroen-Geroniemo Geen succes? Ik denk toch echt dat dit heel plaatselijk is geweest want ik heb er vaker bijgestaan dat hij toch echt wel goed stond te werken. Uiteindelijk gaat het er ook om hoe je een machine kunt brengen.
Discosmash-Leo Michaelkermisliefhebber hij doet mij ook denken aan de Superstar van Albers die is naar Engeland gegaan.
Micha Ziet er strak uit Wel. Jammer van de programma’s die overlappen over al die pijlen. Dat ziet er mooi uit zo naast elkaar maar als ze los op hun plek hangen dan ziet het er zeer random uit.
GhostRiderPeter Micha Wel. Jammer van de programma’s die overlappen over al die pijlen. Dat ziet er mooi uit zo naast elkaar maar als ze los op hun plek hangen dan ziet het er zeer random uit. Micha Heb het dan over de programma’s die overlappen niet over de genen die (in dit geval) binnen die pijl blijven. Wat is t nou….🤔 Vind het in ieder geval knap dat je op basis van een testprogramma al kunt oordelen hoe het er straks in werkelijkheid op de machine uit zal zien… Niet alles hoef je mooi te vinden maar het is de toon die de muziek maakt in jouw reacties over het algemeen. Kritiek leveren kan prima maar doe dat genuanceerd en onderbouwd en vooral niet te vroeg. Er wordt hard gewerkt daar, en there is more to come✅✅✅ Power Surge gaat een fraaie verschijning zijn op de hopelijk snel weer terug zijnde kermissen✔️
Micha John67938 mensen kunnen gewoon niet meer tegen kritiekn Het leven is niet alles is mooi. Als hobbyist licht technicus zie je gewoon snel dat dat niet mooi gaat zijn als ze op hun plek zitten. Nooit dit soort los staande dingen als een geheel zien
Richard-Grunn Micha Als deze attractie opgebouwd staat, dan zal jij je nog verbazen hoe mooi deze licht programma,s lopen. Laat dat werk maar aan de professionals over, en niet aan hobbyisten.
Micha Richard-Grunn ik heb dit soort programma’s al vaak zat gezien op zaken en heb het altijd maar een zooitje gevonden. Heb het dan over de programma’s die overlappen niet over de genen die (in dit geval) binnen die pijl blijven.
DannyR Micha Mischa. Misschien moet jij toch eens overwegen om zelf een zaak aan te schaffen.Aangezien jij werkelijk op alles commentaar hebt zal het dan vast de aller mooiste zaak ever worden. Want het blijft dat jij er echt verstand en kijk op hebt. Ik ben toch wel jaloers op jou vakkennis over de kermis
Micha DannyR dat zeg ik niet Maar van jullie moet blijkbaar altijd alles maar mooi gevonden woeden. Ow en moeilijk he een naam lezen….
PeterCenturion Ik vind het altijd moeilijk om een oordeel te geven, voordat je een attractie opgebouwd op de kermis ziet staan. Naar mijn mening is het dan ook beter om te wachten totdat iets af is. En zeker als het gaat om lichtprogramma’s kan een exploitant ook wel eens van mening veranderen, zodra hij de zaak op de kermis ziet staan.
DannyR Micha nee niet alles hoeft mooi gevonden te worden . Maar jij hebt werkelijk op alles commentaar. De ene zaak is niet mooi. De andere is niet mooi verlicht. De ander geeft bagger ritten. Is er ĂĽberhaupt wel iets oke op de kermis? Wat een klager ben jij zeg
Jay-RideMaster Ze hebben de verlichting getest. Ik vind het er goed uitzien. https://fb.watch/55x5t4hB3y/
Guy-Gijs Al eerder een Power Surge in een park gedaan en vond het een super leuke rit. Hoop deze dan ook snel te doen.