Wouter Dat wordt een hele mooie! Ook tof dat Seggers wederom voor de naam Xtreme Spinner kiest, weer een beetje terug naar toen.
SkitJordan200311 Wouter inderdaad π. Hij is zekers mooi aangekleed. Persoonlijk hoop ik stiekem dat ie in premiere gaat hier in Assen tijdens de TT want dat is natuurlijk waar hij woont π
kev077 SkitJordan200311 hij mag ook naar de voorjaarskermis in Tegelen komen. Daar heeft de Xtreme ook wel eens gestaan. Mooi ontwerp in ieder geval! Ik ben benieuwd
RoodwitterJeroen Mooi dat de eigenaar het nu zelf bekend heeft gemaakt. Dit is dus de tweede Streetfighter Revolution waar ik het 4 mei jl. over had en weldegelijk dus een tweede die over de kop gaat @ Alex!
Alex RoodwitterJeroen Inderdaad! ππΌ En goed om te weten. π Maar die andere versie komt ookβ¦.. in my defense. π
GhostRiderPeter Ralph Die is op 2 mei reeds gemeld @Ralph π Erwin En ook deze staat al in het verzameltopic π Nu mΓ©t plaatje π
Svenjj Erwin Dit ziet er wel goed uit. Past veel beter op een kermis dan die duistere themaβs die men tegenwoordig kiest voor hun zaak (met als dieptepunt die kernramp attractie in Duitland laatst).
SkitJordan200311 Erwin zoals ik verwacht had ziet hij er prachtig uit, kan niet wachten om deze te zien
GhostRiderPeter Ralph Ja dus? Even verder kijken dan het laatste plaatje β Svenjj (met als dieptepunt die kernramp attractie in Duitland laatst). En het was geen eens een Duitser π Bestemd voor de UK β
Alex kev077 Dat zal de Nuclear Freefall zijn geweest die in de UK was aangekondigd. Nu is die naam verandert naar Matthewβs Skyfall. Maar de tekst βFeel the Fall Outβ is o.a. wel als decoratie aangebracht.