GhostRiderPeter Update van de woensdag ✔️ Zo’n beetje alles is er, een aantal is nog aan het opbouwen, andere poetsen en checken lampjes👌🏻 Enigste die (nog) niet aanwezig is, is de Power Surge🤔 Geen idee waar ze die überhaupt nog zouden kunnen tussen plaatsen, hoogstens als eindzaak aan het einde bij het Boobytrap Hotel😉 Oké plaatjes maar he😁
JeroenBogers Als ik het goed heb staat de powersurge op rebirth festival dit weekend @GhostRiderPeter . (Bron:
GhostRiderPeter Ryank2304 Vandaag in Bergen op Zoom geweest Dan hebben we elkaar gemist 😁 Prachtig weertje, maar blijkbaar vierden de Berregenaren dat niet massaal op de kermis 🙃 Toch was het er gezellig, wat fotokes dan maar he👌🏻
GhostRiderPeter Waar hangen die neushoorn en beer nou toch uit 🤔❓😁 Een boks van een Transformer 💪🏻 En tot zover Berrege aan de kust 😉
PeterZeeland Leuke kermis wel , maar ik miste een grote cranes. Er staat wel een kleintje , maar ik had een grotere ook wel leuk gevonden. En die Berrregenaren stonden allemaal plaatjes te kopen bij de Waterput, of ze zaten op een terras op de markt ( net als ik ☺)
GhostRiderPeter PeterZeeland maar ik miste een grote cranes idd! (niet dat ik m mis omdat ik niet ken grijpen) maar nu je het zegt, normaal staat Dany er met de cranes.. De markt puilde idd uit zijn voegen, maar wat wil je met dit weer 😉
Wimbr1970 GhostRiderPeter Kan het zijn dat deze er inmiddels wel staat? Deze stond t/m zaterdag in Papendrecht.
GhostRiderPeter Wimbr1970 Geen idee, kom er van de week niet meer 😉 Het zou kunnen op de open plek tussen de polyp en de decadance 😉
Jonathankermisfan Voorjaarskermis Bergen op Zoom 2025 Bergen op Zoom is naast de deur dus de voorjaarskermis bezoek ik altijd wel eigenlijk. De kermis staat sinds een paar jaar op de boulevard. Vele vaste zaken staan er zoals de leuke deca dance of de Polyp van schimmelpenninck! Die kom ik nooit tegen alleen in Bergen op Zoom dus altijd leuk. Ook zo goed als vast staat de street dance wip er met natuurlijk leuke shows! Ook kan je de hoogte in met de G maxx Booster! Ook staat er een wissel zaak en dat is dit jaar de disco jumper die er weer een feestje van maakt natuurlijk! Benieuwd wat er nog meer staat? Bekijk dan vooral de video! Al bij al staat er altijd een nette kermis. Fijne Pasen!