Erwin De babysport kom je niet vaak tegen op de kermissen valt mij op. Verder geen wijzigingen dit jaar in Haarlem, wat ik ook niet verwachten . Succes Eric.
GhostRiderPeter Erwin De babysport kom je niet vaak tegen op de kermissen valt mij op. Buggy bedoel je ๐ En toch kom ik hem wel tegen in reportages en op kermissen die ik bezoek. Amsterdam buikslotermeer, westerpark, slotermeer en Haarlem ๐ o.a.
Erwin GhostRiderPeter Eerste foto met gele aanhanger is babysport van Stuy, die bedoel ik ๐ De buggy zie ik vaak genoeg ook de tweede ervan ๐
GhostRiderPeter Erwin Eerste foto met gele aanhanger is babysport van Stuy, die bedoel ik ๐ Aaaahhโผ๏ธ๐โ๏ธ Ja dan snap ik m๐
Eric Tja, het moet tussen de bedrijven door maar hier dan toch nog een paar fotoโs van vandaag. Dan is het tijd om de stekkers in de as te doen. En dat vind ik nog steeds leuk om te doen. Uiteraard dubbel gezekerd!
Eric Vandaag een krant gekregen waar 2 fotoโs van mij de voorpagina sieren. ๐๐ En de link naar het artikel: https://www.rodi.nl/haarlem/nieuws/439435/dit-gebeurt-er-achter-de-schermen-bij-kermis-haarlem
Eric Distroyer-ashwin @Eric toch jammer dan he, dat het niet meer zoveel stekkers als vroeger zijn ๐ Valt mee hoor, er zijn er maar 4 minder. 24 gondels , 24 spaken. Maar de 4 van de ring verlichting zijn weg omdat elke ringlijst aan een spaak gekoppeld zijn nu.๐
Eric Distroyer-ashwin Omdat alle spaken nu kleine stekkertjes zijn die in de kast ingestoken worden.. Dus de as is zeker een stuk leger.
GhostRiderPeter Eric Omdat alle spaken nu kleine stekkertjes zijn die in de kast ingestoken worden Speciaal voor Thuur? (inside joke andere membertjes ๐ )