Kevin-KJP Niels is er eigenlijk ook al wat bekend voor de voorjaar editie van Helmond? Want vind de zomer editie tot nu toe nog standaard 😉
Niels Kevin-KJP is er eigenlijk ook al wat bekend voor de voorjaar editie van Helmond? Want vind de zomer editie tot nu toe nog standaard 😉 De voorjaarskermis van Helmond is al volledig voorzien en verpacht. Daarom was de verpachtingsadvertentie van Helmond enkel op de zomereditie gericht.
Martijn-maramsp Wat ik mij af zat te vragen, is welke kermissen er al bekend zijn voor de nieuwe police academy. Iemand hier al enig idee hierover?
Jay-RideMaster Niels Wat komt er dan op de voorjaarskermis in Helmond? Kan namelijk nergens een attractielijst vinden.
RoodwitterJeroen Jay-RideMaster Zoals Niels al zei, de voorjaarskermis van Helmond is al verpacht, maar blijkbaar is de verpachting nog niet openbaar gemaakt. Als het wel zo was dan hadden we het hier op de kermisclub wel lezen. Gewoon even afwachten.
Niels Vermaakzaken reeds verpacht: Dongen - 10 t/m 14 juli 2020 Autoscooter Dance Jumper Show Time Fun House / Cake Walk Jumbo Draaimolen Buggy’s Trampolines Bootjesmolen
Jay-RideMaster Bremen - 03 t/m 19 april 2020 Voodoo Jumper (Schäfer) Hurricane (Heine) Jupiter Riesenrad (Kipp-Barth) Commander (Hanstein) Break Dancer No2. (Dreher-Vespermann) Happy Traveller (Winter) Happy Sailer (Howey) Top In (Robrahn-Böker) Bee Bop Drive (Mantau) Octopussy (Markmann) Feuer & Eis (Barth & Kipp) bron: https://www.kirmesforum.de/threads/bremen-osterwiese-03-04-19-04-2020.49182/
Jay-RideMaster Palmkirmes Recklinghausen - 27 maart t/m 5 april 2020 Autoscooter Diamond (Osselmann) Laser Pix (Jehn) Roue Parisienne (Burghard Kleuser) Break Dance No.2 (Bonner) Shake & Roll (Schäfer) Kristalpalast (Sturm) Disco Jet (Heitmann) Wellenflug (?) Geisterstadt (Fellerhoff) Nessy (Markmann) bron: https://www.kirmesforum.de/threads/recklinghausen-palmkirmes-27-03-05-04-2020.49122/
RuutR Ze houden het spannend in Recklinghausen. Elke dag één nieuwe zaak bekend maken 🙂 Afgezien dat ik vind dat ze die Kristall Palast wel eens een jaar niet mogen plaatsen, maar voor de rest komt er weer een nette kermis mét vaste waarden.
Youri Jay-RideMaster Break Dance (Sipkema) Projekt 1 (Sipkema) Fire Department (Ordelman) Power Dance (De Voer) Tot zo ver weet ik het, voor de rest geen idee…