Dennisdekermisfietser Deze carnaval een mooie route met 4 optochten en 3 kermissen in vier dagen. Gisteren had ik een hotel bij de verlichte optocht in Hengelo.. En vandaag verder getrokken naar de carnavalskermis in Dortmund. Hier staat de kermis gezellig middenin het centrum en is het lekker druk, alleen van carnaval niks te merken hier. De foto’s…
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser Ja hoor, daar is ie weer 😁😉 Kop er weer af, op naar vele fietskilometers en reportages✅
MartijnH Helemaal naar Dortmund gefietst , petje af hoor. Zeker met de temperaturen van vandaag geen pretje lijkt mij….
GhostRiderPeter MartijnH Petje af, wintermuts op gok ik 😉 Maar idd, dat biertje had ie dubbel en dwars verdiend 😁
Dennisdekermisfietser MartijnH Ik had jaren geleden een keer een hotel besproken bij de cranger weihnachzauber toen was het net dat weekend -11 graden. Versnellingsapparaat bevroren dus de bergen daar op en af in dezelfde versnelling 😅 Het was toen de Duitsers zelfs nog te koud om te fietsen want heb er nog een foto van dat alleen mijn fiets in de fietsenstalling stond terwijl er best nog wel wat volk liep hahahaha. Maar dan valt het dit weekend dus nog wel mee😉