Kermis Purmerend 9 t/m 18 mei 2025
jammer dat ik niet hele tekst versie kan vinden.
- Bijgewerkt
Post verplaatst naar:
Het grote op verzoek van petercenturion hier zeiken topic
adela SarcasmeEric zien ja maar niet lezen.
Als jij dat kan zien is er een Kerst wonder geschiedt?
Hallo Allemaal,
als iemand kent die kermis, of die stad, dan ik geeg hier mijn contacten, en ik zal heel blij zijn, als iemand mij schrijf, want ik heb een paar vraagje.
email is:
slowaczka.adelcia@gmail.com
en facebook is:
https://www.facebook.com/adela.svoncinarova
bedankt, Adela
ik heb nog een keer hele lijst gelezen, en er is geen eetkraam met vis?
Er zit een viswinkel op de KoemarktâŠ
PeterCenturion En de slager op de Vismarkt?
En @adela ik mag toch Ă©cht hopen dat je niet enkel en alleen voor Purmerend naar Nederland gaat komen?
GhostRiderPeter ik denk ook over hoorn. ik denk dat meer dan twee kermissen mij niet lukken.
PeterCenturion hoi Peter en bedankt voor jou antwoord.
mag ik jou vragen?
hoe weet jij op welke straat is die viswinkel? ik heb nergens gezien de lijst met straten, hoeveel zoiets heb ik gezocht, maar dat lukte mij niet.
- Bijgewerkt
adela
Hoe weet jij op welke straat is die viswinkel?
Peter woont er vlakbij en gaat wel eens vissen en als hij goede vis vangt verkoopt hij die aan die winkel.
adela ik heb nergens gezien de lijst met straten, hoeveel zoiets heb ik gezocht, maar dat lukte mij niet.
Dat je die lijst niet gezien hebt verbaast hier helemaal niemand natuurlijk.
Maar ben je niet in staat een viswinkel in Purmerend te vinden?
Google âviswinkel in Purmerendâ en in 10 seconden heb je er zo een stuk of 7 te pakken.
GhostRiderPeter En @adela ik mag toch Ă©cht hopen dat je niet enkel en alleen voor Purmerend naar Nederland gaat komen?
Waarom niet? Is toch best een pracht kermis waar veel te zien is.
(dit zal wel naar het âzeiktopicâ verplaats worden maar daar hoort ze eigenlijk ook wel thuis!)
Vissen dat doe ik alleen in Oostenrijk. En dan daarna lekker laten bereiden en dan wordt ie zo opgediend bij het naastgelegen Gasthaus. Als ie tenminste niet te klein is. Dan moet ie terug en heb ik iets meer geduld nodig⊠Bachforel. Lekkerder en verser bestaat niet.
PeterCenturion Vissen dat doe ik alleen in Oostenrijk. En dan daarna lekker laten bereiden en dan wordt ie zo opgediend bij het naastgelegen Gasthaus. Als ie tenminste niet te klein is. Dan moet ie terug en heb ik iets meer geduld nodig⊠Bachforel. Lekkerder en verser bestaat niet.
Pfff, niet lang genoeg hier weg gebleven!
Nog steeds geen greintje gevoel voor humor hier
PeterCenturion ik hou het op prijs stellen., ik bedoel lijst met straten. maar tot nu toe heb ik het nog niet gezocht.
adela PeterCenturion ik hou het op prijs stellen., ik bedoel lijst met straten. maar tot nu toe heb ik het nog niet gezocht.
Je hoeft niet te zoeken want ik heb dat even voor je gedaan.
Bij deze een link waar alle wijken Ă©n alle straten van Purmerend in staan.