Voor het eerst in de geschiedenis volgens mij dat er van een grote kermis met zoveel vermaak een topic wordt gestart met vertrekfoto’s van transporten 😀
Het was een hele vreemde opstelling hier in Breda, wat was hier toch de reden van? Vooral het stuk bij aankomst wat zeer leeg te noemen was met een verdwaalde ballonnenverkoopzaak en een hoop lege dozen.
Ook was er geen duidelijke route uitgestippeld maar liep iedereen kris kras door elkaar.
Tevens stond de Spinning Coaster vreemd opgesteld en de Speed Booster viel in het niet door de achterwand van de Heroes City XXL.
Nu heb je zo’n groot terrein, zonder obstakels, zonder omwonenden en dan zo’n rommelige opstelling?
Ik denk dat ze aan het proberen zijn daar in Breda want de laatste 5 jaar stond er telkens een andere opstelling.
Goed dat ze proberen en het steeds anders doen en ook staat het grootvermaak telkens anders alleen heeft het dit jaar niet goed uitgepakt.
Bij deze kermis heb ik altijd wel zoiets van, het kermisseizoen is weer voorbij helaas, oke er zijn nog enkele kermissen maar toch vind ik bij deze kermis, zo met de herfstbladeren, het verzetten van de klok en het vertrek van de wagens het op de een of andere manier altijd jammer.
Maargoed, ik zou zeggen, pak wat te drinken, neem wat te snacken en geniet van een reeks overheerlijke vertrekfoto’s…..
Er komt nog een deel aan…..