Joshua1986 Alex ik kende het niet precies. Wist wel dt het langere tijden opgebouwd bleef. Maar niet exact hoe het hele gebeuren daar opgezet was. Mooie insteek om zo de oudere zaken toch in leven te houden.
Eclipse-Randy Kevin De dochter van v/d Zande heeft een relatie met een zoon van Roels. Dat verklaart dus het een en ander
ColinH66 kev077 Ik vind het dan toch weer jammer dat ze het toch weer hebben over het ongeluk. Hoe respectloos kan je zijn als omroep zijnde. Verder heel veel sterkte aan de familie Moonen, en knap dat ze wel gewoon Breda gaan doen na al deze omstandigheden
Svenjj Hamtaro-Youri Het verhaal wordt nog mooier. Op het forum van de Oosterburen wordt zojuist gemeld dat de familie Schwerin exact dezelfde attractie nogmaals heeft besteld, met uitlevering 2027. Hoeveel extra zouden de Arabieren dan betalen om maar niet te hoeven wachten/ de lange levertijden omzeilen? Interessante business denk ik. Ik ben in november 2 weken in Dubai trouwens, zal eens kijken of er nog oude bekenden in de Global Village staan.
Eclipse-Randy Svenjj In Dubai staan geen oude bekenden meer. Is een nieuwe plaatselijke exploitant en die heeft alles nieuw aangekocht o.a. 2 nieuwe fun time torens. Zoals eerder benoemd is Mellors met de oude bekenden weg ivm strengere regelgeving. Psycho staat nu overigens tijdens Halloween in Engeland in het pretpark van Mellors. Maar is van binnen compleet aangepast inmiddels.
Svenjj Eclipse-Randy dat is jammer. Desalniettemin een leuk uitje, niet in de laatste plaats omdat er in Global Village zo’n gemengd publiek rondloopt 👍