Kermisgekkie-Renee In deze tijd zonder kermis ben ik ook weer eens foto’s gaan terugkijken. Hier een aantal transport foto’s van het Oktoberfeest Sittard 2016.
Michaelkermisliefhebber En voor meer dan 80 recente kermistransporten uit Nederland is deze video ook zeker een aanrader om te bekijken!
sander1972 Laatst ging ik bij Apeldoorn noord de snelweg af, en dan zie je daar van afstand een around the world staan……… hoop dat het snel weer open kan……… of dat er iets verzonnen wordt. Thuis zitten en geen geld verdienen, doet echt pijn.
sander1972 Weet ik niet, zag de transporten staan in het voorbij rijden, en het zag er uit als een around. En van wie die is weet ik niet van afstand en ook niet als ik er voor sta. Vindt het leuk om naar machines te kijken en dit te volgen….. Maar om alles van wie is bij te houden, ai. Ben allang blij dat ik weet dat voor zondag de zaterdag zit
DirkJeroen Eclipse van Korten J. Treep´s Scania in 2016 Scania van J. Vader bij de City Hopper Lamberink´s reuzerad bij de premiere op Leiden Culinair Hollywood Star Witsteijn kindermolen en spelwagen F. Ropers kamelenrace