LimBrabo-Wim Kevin โde eerste transporten staan in Raamsdonksveerโ๐ om woensdag door na Den Berg te gaan, ik zag dinsdag een boa druk met alle autoโs te bekeuren die nog op de parkeerplaats bij de voetbalvelden stonden.
Kevin Wouter Op zijn vorige kermis (Serhuisterveen) stond de andere kassa er nog bij. En vorige week in Made stond de kassa nog bij de Royal King. Dus geen idee verder.
FunhouseNiels Wouter exploitanten helpen elkaar onderling vaak, zo kan dit ook een geval van helpen zijn
GhostRiderPeter Kevin Wat sweer beelden van vanmiddag. Je bedoeld sfeer ๐ daar durf ik op te zweren ๐ Maar de sfeer is prima zo te zien met een zonnetje erbij โ
Eric Ronaldussen GhostRiderPeter Bedoelt๐ Hij bedoelde bedoelde! โJe bedoelde sfeer ๐ daar durf ik op te zweren." ๐
Ronaldussen Eric Dat mag ook. Het is maar hoe je de zin interpreteert. Beide constructies zijn goed๐
Eric Ronaldussen Eric Dat mag ook. Het is maar hoe je de zin interpreteert. Beide constructies zijn goed๐ Ik had even op Google gekeken en kan allebei maar wel even kijken naar verleden tijd en of er een hulpwerkwoord in de zin zit ๐
Ronaldussen Eric In de zin zoals @GhostRiderPeter schreef, zijn er maar twee opties: tegenwoordige tijd (je bedoelt) of verleden tijd (je bedoelde). Peter gebruikte de voltooide vorm en dan heb je inderdaad een hulpwerkwoord nodig en krijg je een andere zin ๐.