GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser Hier voor 5 euro de dubai bol geprobeerd. Ik denk eenmalig Ja je zult geen 2e krijgen he 😁 Maar ff serieus…. zit er gouden vulling in ofzo? (ja ik weet pistache) maar voor zo’n bolletje €5 das money!
John67938 GhostRiderPeter zo het kan nog duurder dus, ik zag bij de oliebollenkraam op het winkelcentrum hier in Zwijndrecht vroegen ze 4euro 50 voor de dubaibol. Ik zag op fb bij meerdere kramen vroegen ze dat ook.
Svenjj John67938 ze lachen zich kapot. Lekker meedoen zolang de hype duurt, zou ik ook doen als ik zo’n kraam had. Maar voor 5 euro koop ik persoonlijk liever een handgemaakt gebakje bij de patisserie, ipv een toch al te vette deegbal met een pistache vulling met een percentage pistache waar een italiaan zich van omdraait in z’n graf..
Wimbr1970 Net ook weer de hoofdprijs betaald voor een oliebol met krenten op de kermis Rotterdam Schiehaven €2,50. Voordeel: hij smaakte prima
Alex En de volgende van “Laura”, standplaats voor de deur bij de Makro-Hengelo. Bolletje per stuk € 1,30 en alle andere gevulde bollen voor 3,- per stuk. Churro’s vanaf € 5,-.
LimBrabo-Wim Richard Voets bij de Hornbach Tilburg, ook bij winkelcentrum Heyhoef in Tilburg staat een kraam van Voets, bij de Hornbach 1,50 per bol en 11 bollen voor 15. €uro. Bollen waren goed van smaak en niet vet.
Dennisdekermisfietser Ik had er nog wat uit Apeldoorn. Bij de intratuin de kraam van Bisschof.. Schuin er tegenover bij de Hornbach staat er één maar geen idee van wie En in het centrum in de winkelstraat de mooie kraam van Verwijk…
Eric Dennisdekermisfietser Schuin er tegenover bij de Hornbach staat er één maar geen idee van wie Die is van Frank de Jager.