Dennisdekermisfietser Intratuin Lochem. 1.50 per bol en 11 voor 15 euro. Hij was nog warm dus dan smaakt het al gauw goed😜
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser Hij was nog warm dus dan smaakt het al gauw goed 😂😂 Top, de aftrap is er, nee niet met een oliebol aub, gooien ook niet das iets voor kick out zwarte piet he 😇
John67938 Gisteren in Den Haag langs de kraam van Jan Vermolen gelopen op de grote markt (nog geen foto, volgt later). De gewone oliebol was 1,50 en een luxe bol 3,00
Marcootje Hamtaro-Youri een luxe oliebol is volgens mij met een vulling erin, appel, kersen of room etc. Te veel om op te noemen tegenwoordig.
GhostRiderPeter Hamtaro-Youri €1,50 🤣 maar het zal de vulling zijn, dan wel room of oreo, of milka, of kitkat, of wat ze er tegenwoordig allemaal in stoppen 😉
PeterZeeland Ook in Middelburg E1,30 op de markt bij Tijck , en tot vrijdag bij de oliebollen kraam van Roels zelfs 5 voor 10 Euro ivm al 45 jaar in Middelburg .
Toine Zag helaas net op internet dat er een kraam is uitgebrand van Hoefnagels in Deurne. Zonde zo aan het begin van het seizoen.
Wimbr1970 Vandaag is de nieuwe kraam van van Wanningen neergezet bij de Hornbach in Alblasserdam. Sinds 1 oktober stond de oude gebakkraam er al. Vanaf morgen zal de verkoop vanuit deze grotere moderne kraam gebeuren. Binnenkort de oliebollen test uitslagen hier.
Dennisdekermisfietser Bij de intratuin in Nijkerk staat Brunselaar. Hier voor 5 euro de dubai bol geprobeerd. Ik denk eenmalig😜
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser Hier voor 5 euro de dubai bol geprobeerd. Ik denk eenmalig Ja je zult geen 2e krijgen he 😁 Maar ff serieus…. zit er gouden vulling in ofzo? (ja ik weet pistache) maar voor zo’n bolletje €5 das money!
John67938 GhostRiderPeter zo het kan nog duurder dus, ik zag bij de oliebollenkraam op het winkelcentrum hier in Zwijndrecht vroegen ze 4euro 50 voor de dubaibol. Ik zag op fb bij meerdere kramen vroegen ze dat ook.
Svenjj John67938 ze lachen zich kapot. Lekker meedoen zolang de hype duurt, zou ik ook doen als ik zo’n kraam had. Maar voor 5 euro koop ik persoonlijk liever een handgemaakt gebakje bij de patisserie, ipv een toch al te vette deegbal met een pistache vulling met een percentage pistache waar een italiaan zich van omdraait in z’n graf..