Maurice Op sommige punten (tussen langpoort en stationsplein) hebben ze op een gegeven moment mensen om laten lopen, omdat er geen doorkomen aan was
Wij hebben daar ook in de opstopping gestaan, werd op bepaald moment echt “gezellig” omdat er ik noem geen land van herkomst volk tegen de richting in gingen lopen en duwen…. Handhaving/Security greep gelukkig in en dat was meteen de ontstopping door achter hun aan de worst aan mensen uit te komen 😉

Voor de rest was het overal gezellig druk met de Entertainer als drukste kijk en doe punt.
( na meerdere pogingen van mijn gezelschap om me daar weg te krijgen, door naar de rest van de kermis 😂 )
Dan is het ff acclimatiseren als je vandaar uit langs de Project 2 komt, prachtige schommel, en de kleurstelling viel me in het echt positief mee, daar niks over te mauwen, maar de 0.0 show daar…. zo jammer.
Weert is altijd een drukke gezellige kermis, en deze editie doet daar niets aan af!
Het eerbetoon aan Hans van Tol jr. was een kippenvel moment, de aanleiding is droevig, maar de saamhorigheid is echt indrukwekkend.