Ralph2003 Een nieuwe dag en v/d Laan is erbij gekomen met een fraaie nieuwe truck sinds vorig seizoen….. Morgen zulle alle andere zaken arriveren o.a. vanuit Wouw dus dan een grote update.
Ralph2003 En dan nu het oprijden, ik blijf het zeggen, het mooiste van de kermis naar mijn mening om dusdanig de wagens op de foto te krijgen zonder voorbijgangers, personeel, objecten of voorbij vliegende vogels. Komen ze….. Er komt nog een deel transporten aan…..
Ralph2003 En kleine wijziging in de verpachtingslijst, de Lucky Cranes zijn niet de ‘Wallstreet’ maar ‘The Game’, de nieuwste Cranes voor v Zetten. Dat was hem weer voor vandaag.
Ralph2003 Tevens staat er een andere snoepraam en wel de ex ‘Nougat de Montélimar’ van Stuy, nu ook al van Wesley Smit blijkbaar. Ze zijn nu in het bezit van wel heel veel snoepkramen….. Candy Pleasure (met groot verlicht naanmbord en sterren) Candy Paradise (met groot verlicht naambord) Nougat- en Suikerwerken (de kleurrijke ex Pullens) Royal Montélimar (de grote paarse kraam ex Stuy) Een kleinere kleurrijke die ze al hadden. Nougat de Montélimar (ook ex Stuy)
LimBrabo-Wim Kevin Wesley Smit heeft een relatie met een dochter van Paashuis, ze hebben ook al een kindje samen, in December staat Wesley altijd met een dubbele (aparte deegmaak ruimte) oliebollenkraam in Krimpen aan den IJssel.
Ralph2003 Het was goed toeven dit weekend op de Leurse kermis welke goed is bezocht. Ik heb de volgende draaifoto’s gemaakt….. Er komt nog een deel aan…..