Johan013 Morgenochtend weer terug naar Tilburg na een weekje Ameland vorige week had ik al wat foto’s laten zien van de kermis in Ballum en nu zag ik dat er vandaag en morgen kermis is Nes is. Jammer dat ik alleen foto’s kon maken voor de opening…dus ja..de foto’s van de spelzaken zijn niet heel spectaculair…maar goed beter iets dan niets.
Dennisdekermisfietser Johan013 Bedankt voor de foto’s, ik kan ze morgen nog updaten want dan heb ik hier een hotel.😜😜 Dat wordt dan m’n derde kermis op een waddeneiland.👍👍
Johan013 Dennisdekermisfietser ow wat leuk. Foto’s van een kermis die open is is toch wat leuker. En je hebt er morgen nog mooi weer op ook. Wij hebben morgenochtend de boot van 11.00 dus we zullen elkaar wel mislopen denk ik
Dennisdekermisfietser Johan013 Hahahaha zo snel dat red ik niet nee.😉 Afhankelijk van de wind pak ik onderweg 4 of 5 kermisjes in Friesland mee en dan heb ik de boot van 17.15
Discosmash-Leo Het valt mij op, dat er best veel mooi opgooizweefmolens zijn, die je in het westen (waar ik woon) nooit ziet
Svenjj Discosmash-Leo Inderdaad ja, hier in het Zuiden al helemaal niet. Zou best aanslaan op de dorpskermissen denk ik.
MartijnH Svenjj Ik heb er al 2 jaar eentje in Wanroij staan waarbij de jeugd hem helemaal geweldig vind.
Dennisdekermisfietser MartijnH waarbij de jeugd hem helemaal geweldig vind. Ja heb er echt een half uur over gedaan om erin te komen hahahaha
Dennisdekermisfietser De laatste van vandaag is de kermis in Nes op Ameland. Na Den Burg op Texel en de kermis op Terschelling heb ik de grootsten op de waddeneilanden denk ik wel gehad, maar het blijft altijd een mooi dagje uit. Opvallend hier is dat je in een zandbak kunt springen en er tot je middel in verdwijnt… En nog een paar van begin avond Bij de zweefmolen stonden ze met 5 opgooiers en de hele avond gigantisch druk Met 5 man in een bakkie ook geen probleem hahahaha Dus op m’n 40ste ook maar weer eens in geweest En daarna de feesttent in
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser Opvallend hier is dat je in een zandbak kunt springen en er tot je middel in verdwijnt… Kuilengraven 2.0 voor de Duitse toeristen 😂