Ryank2304 KermisKo Kan als ze een RAS nummer hebben, maar dan moeten ze wel een open plekje hebben in hun agenda
MartijnH Ryank2304 Dat is precies wat ik 30 minuten voor je postte, wellicht even verder lezen in het topic 😉
John67938 wordt met spoed een attraktie nog gezocht volgens de kermiscarrousel op fb, een grootvermaak op de markt
Ryank2304 DirkJeroen Klopt, een vervanger hoeft ook niet per se te komen, het is al een top editie dit jaar. Volgend jaar een nieuwe kans voor de exploitanten. Hopen dat beide attracties optijd weer kunnen draaien voor de volgende kermis.
LimBrabo-Wim Waar zijn dan allemaal die andere raden, die van @Eric weten we, maar die van Hendriks-Hinzen, (buitenland?) de raden van Lamberinck enz. Maar het is nu op donderdagavond nog wel heel kort dag.
Kevin-KJP LimBrabo-Wim Hendriks-Hinzen staat in buitenland, binnenkort weer in Leiden en daarna in Roermond in het outlet. Lamberink staat in ieder geval met een rad in Volendam
Jonathankermisfan Het blijft een top editie, maar het zijn echt wel tegenvallers voor zowel Roosendaal als de exploitanten. Betekent dus ook geen hoog vermaak voor Roosendaal.
LarsJ55 Ik heb net de booster weg zien rijden het was nog een heel gedoe zag ik want ze moesten we 10 keer steken om hem eruit te krijgen.
Ryank2304 Larss01 We zien het wel of er iets staat op het plekje van de Booster. Het kan zijn dat er is gekozen om er een terras te plaatsen.
Marcootje Ryank2304 zou inderdaad goed kunnen, is overigens wel uitzonderlijk dat 2 vermaakzaken niet komen of vertrekken op 1 kermis d.m.v. technische problemen aan de attractie. Ik heb het in ieder geval nog niet veel gezien.
LarsJ55 Er zijn terassen geplaatst op de plek van de booster dus ik denk dat er geen vervanger zal komen
Marcootje LarsJ55 jammer dat men geen vervanger heeft kunnen vinden voor de Booster Maxxx……Tis natuurlijk ook wel kort dag om nog iets te regelen. Zo zie je maar, de Horeca maakt hier gelijk gebruik van door terassen neer te zetten.