Lucvangool Jay-RideMaster Denies zou dit jaar met een nieuwe zaak komen, dus waarschijnlijk komt die.
Jay-RideMaster Lucvangool Oh, oké. Daar had ik nog niet iets over gehoord. Ben benieuwd wat dat dan gaat worden.
Micha Jay-RideMaster Jay-RideMaster p.s. ik wil niet in de herhaling vallen over dubbele zaken, maar 3x een funhouse? 😩 Bij een funhouse zie ik het probleem niet zo omdat die zaken wel allemaal anders zijn
Xxldasoriginal-Melvin prima lijst tot nu toe. er zal zo te zien nog meer bij komen, op spoorlaan nog 1 plek waar staat nog in te vullen net als op ns plein.
Hamtaro-Youri Heroes city op de verhoging van de heuvel vind ik wel apart. Dus geen 2e grote achtbaan deze keer aangezien op de Spoorlaan en Ns plein ook geen achtbaan ingetekend is.
Hamtaro-Youri Peter Ok, waar zou die moeten komen te staan? Op een van de gedeeltes waar we de plattegrond nog niet van kunnen zien?
Lucvangool Hamtaro-Youri Dat moet dan wel, maar dat is sowieso buiten de gebruikelijke plekken voor een achtbaan.
Hamtaro-Youri Sorry ik volg hem even niet meer, Waar zou die 2e achtbaan nou moeten komen? op het stadhuisplein? Als afsluiter(of begin) van de kermis?