erikjohan1707 Ik ben de afgelopen maand weer aan het knutselen geweest, resultaat een viertal verlichte faller kermis kraampjes.
SarcasmeEric Nou, zo kom je wel aan een record aan posts! 🙄 Er passen 20 foto’s in 1 post hoor! Maar wel leuke verlichting.
erikjohan1707 Zo ik heb weer 2 kraampjes verlicht de afgelopen tijd, en speciaal voor mijn naamgenoot met een “c” dit keer in 1 post geplaatst.
erikjohan1707 Ik ben de laatste weken samen met mijn dochter weer aan het knutselen geweest, dit keer aan de Faller Loterijkraam “Caesars Palace” uiteraard heb ik dit model weer verlicht met smd ledjes en voorzien van een 5 kanaals looplicht.
erikjohan1707 Dank je wel voor het compliment Joordi. Ik vindt hem zelf ook erg goed gelukt wat kleuren betreft. Krijgt een mooi plekje op mijn modelkermis.
erikjohan1707 Bij deze weer even wat foto’s van 2 verliochte kermis kramen die ik de afgelopen tijd in elkaar geknutseld heb. De patat kraam is van Faller en de Monkey Kong van Scholz kirmesmodelle. Veel kijkplezier
erikjohan1707 Aangezien Faller niks nieuws uitbrengt heb ik maar eens wat bouwpakketjes van modellkirmes Raue gekocht. Als eerste heb ik dit kraampje in elkaar gezet en verlicht. was een leuk kraampje om te bouwen alles past prima in elkaar, de decal stickers zien er mooi uit maar kleven heel slecht, ik heb ze dus meteen maar vast gelijmd.
erikjohan1707 Hallo allemaal, de afgelopen dagen heb ik weer wat faller kraampjes verlicht, veel plezier met de foto’s.
Ronaldussen Zoals altijd weer netjes gemaakt 👍️ Zou je ook een keer het soldeerproces kunnen laten zien? Ik ben wel benieuwd 😃