Jeroen-Sik Normaal gesproken ben ik alweer aan het werk deze week,maar dit jaar een keer niet,dus heb ik zowaar even tijd om de voortgang op het Schoolakkerplein te gaan bekijken. De “2e” Break Dance van Zuidema stond al klaar,net als de Speedway rups,autoscooter Route 66,de Buggy’s en het funhouse. De Safaritrip moet nog opengeklapt worden. Of en welke vermaakzaak/zaken er nog bij komen,weet ik zo niet,dat gaan we nog wel zien. Afgaande op voorgaande edities zal er nog wel een Polyp o.i.d bijkomen. De (telefoon)foto’s van het terrein tot nu toe..
Jeroen-Sik Zojuist (20.30 uur) even met mijn dochter naar Ginneken geweest. Helaas geen vermaakzaak erbij gekomen,daar was ik eigenlijk al een beetje bang voor. De Autoscooter staat namelijk veel verder op het terrein als voorgaande edities,waardoor het terrein een stuk kleiner is geworden. Er staan 4 kinderzaken (Trampoline,Buggy,Wuzzle en minicar),maar geen draaimolen/Babysport. Ik vind het een matige kermis dit jaar in Ginneken,maar ja. Toch even een fijn ritje Break Dance meegpikt,dat dan weer wel…
Svenjj Ik denk dat hier voor een ‘dorp’ als Ginneken in principe een prima kermis staat. Dat er veel meer stond in het verleden weet ik, maar als ik een spectulaire vermaakzaak zou hebben zou ik, na die blamages van het wel of niet doorgaan de afgelopen jaren, ook niet meer inschrijven en voor zekerheid gaan op de vele andere grote(re) kermissen die tegelijk vallen.
Ralph2003 Toch nog een Fun House erbij. Idd een prima kermis voor deze wijk. Nu zie ik toch weer een stuk front omlaag geklapt bij de Autoscooter aan de korte zijde. Ook die brug om de vloerdelen op z’n plaatst te leggen staat nog op de rand. Zo’n stuk zijfront is toch niet de tijd of verkijk ik me daar nog op? Er staat immers geen boom of lantaarnpaal daar op dat stuk in de weg. En die brug, is daar ergens anders geen plek voor? Of leggen sommige exploitanten van Andere Autoscooters dit achter de zaak normaal gesproken?
LimBrabo-Wim Ralph2003 is hier ook altijd als de Route66 hier staat met de kermis, zoals de Route66 in Tilburg stond zul je hem niet vaak tegenkomen, met rondom het front erop en geen vloer legwagen. De reden….. zal toch wel een stuk gemak zijn, en er verder geen loop van publiek aan die kant. Zoals hier vaker aangehaald zal tante Truus en ome Henk met de kinderen dit niet opvallen en ons als fans wel.