erikjohan1707 Beste mede modelkermis liefhebbers, ik ben nieuw op dit forum, ik ben Erik 51 jaar woonachtig in Alkmaar en hou mij sinds enige jaren bezig met modelkermis. Ik heb mijn focus voornamelijk op het verlichten van Faller modellen toe gespitst en dat gaat mij redelijk af al zeg ik het zelf. Ik ben nu bezig om meerdere modules van kermis modellen te voorzien. Ik zal wat foto’s bijvoegen zodat jullie een kijkje kunnen nemen waar ik mee bezig ben. Groeten Erik!
Amar Welkom Erik! Dat zijn mooie modellen! Leuk dat je, je nu ook hier hebt aangemeld. We werken al aan een aantal projectjes samen, die zullen vast hun weg hier naar het forum vinden. Veel plezier op het forum en ook leuk als je wat meer beeldmateriaal van je collectie kunt plaatsen!
erikjohan1707 Amar Dank je wel, Amar. Het is inderdaad de bedoeling dat ik wat meer foto’s ga plaatsen van de door mij verlichte Faller modellen.
Maurice erikjohan1707 Het is inderdaad de bedoeling dat ik wat meer foto’s ga plaatsen van de door mij verlichte Faller modellen. Het begin is goed in elk geval, ik ben benieuwd naar de rest van je collectie!
erikjohan1707 meer foto’s van mijn verlichte Faller kramen staan in nieuwe topic : smd verlichte Faller kermis kramen…….