MartijnH Huy blijft een leuke kermis, goede line-up… mooie locatie en vandaag ook prachtig zomerweer. Rondje Bayern Kurve gedaan die weer extra lang en hard ging. Selectie van aanwezige zaken,
Dennisdekermisfietser MartijnH Bedankt voor de foto’s. Die Bayern curve ga ik ook zeker proberen. Nog nooit gedaan👍👍
Eric Wij hebben er een paar keer gestaan met het rad. Leuke kermis in een prachtige omgeving. Ik vind het echt jammer dat we er niet meer staan.
Svenjj Eric Bij Huy begint inderdaad een fraai(er) stukje Wallonië. Het is helaas niet de meest welvarende regio, dus misschien dat het daarom niet interessant is voor een zaak met zo veel transporten? Of hadden jullie rondom Huy nog andere kermissen in de buurt?
Dennisdekermisfietser Eric Dankzij jouw oude foto’s topic heb ik hier donderdag ook een hotel omdat je erbij schreef dat 15 augustus de feestdag daar was. Toen die die datum genoteerd en later het hotel geboekt dus bedankt voor de tip hahahaha
Kevin Bedankt voor de foto’s. Staan wel een aantal zaken die niet zo vaak hier voorbij komen altijd leuk. Dennisdekermisfietser Wordt een eindje fietsen..
MartijnH Dennisdekermisfietser Zeker doen, gaat niet zo snel meer als een originele omdat deze wat verbouwd heeft maar is zeker een toffe attractie, ik rij jaarlijks ook naar Huy als het lukt voor deze zaak. 15 Augustus is het daar ook altijd erg vol en gaat de kermis al wat vroeger open. Normaal opent deze pas om 15:30 elke dag.
Dennisdekermisfietser Kevin Ik begin dinsdag een kermisfietsachtdaagse door Limburg, Duitsland en België. Elke dag een stukkie😜😜
Dennisdekermisfietser Vandaag dus in Huy en aangenaam verrast want er stond echt een mooie kermis. Dankzij Peter waarschuw ik eerst want sommige foto’s kunnen nogal als schokkend ervaren worden hahahaha. Daar gaan we… Dikke crash😅😅 Het was superdruk Spookhuis Joker 2 matjesglijbanen is al bijzonder maar hier ook nog bijna tegen elkaar
Dennisdekermisfietser De Bayern Curve Helaas geen reuzenrad dus wat foto’s vanaf de bruggen En goed getimed om het vuurwerk vanuit het funhouse te zien