Ikk-Nick Ik weet niet of deze foto’s zo geplaats mogen worden maar omdat het om kermis attracties gaat dacht ik, nu ik er toch ben maak ik snel wat foto’s. Dit zijn geen hoogwaardige foto’s. Ook weet ik niet van wie alle attracties zijn. Ook de reuzenraderen in het hoofdpodium durf ik niet te zeggen van wie ze zijn. Het leken mij Duitse raderen. Had er helaas geen dichtbij foto’s van gemaakt. Verder werden alle attracties goed bezocht en was het er goed druk! (Zoals je kan zien op de foto’s) Diverse prijzen: (1 muntje was 3,25) De Around The World was 4 muntjes of 10 euro cash. Project 1 was 3 muntjes of 7,5 euro cash. Cake walk was 2,5 munt. Nozemrace (Kamelenrace) was dacht ik 1muntje per game. De rest durf ik niet te zeggen. Hopelijk vinden jullie dit ook leuk om te zien en te lezen! 😉
Dennisdekermisfietser Ikk-Nick Jaaaa deze staat ook nog op mijn to do lijst, bedankt voor de foto’s 👍👍
Discosmash-Leo Ik begrijp wel dat die grote zaken naar de festivals gaan, zoals de Around the world XL, en er staan niet voor niets 2 reuzenraden, hier word voor hun meer verdiend als op een kermis
Alex Discosmash-Leo Ik begrijp het ook wel, maar ik ben toch ook wel heel benieuwd wat de kosten zijn om op een festival te mogen staan? De kosten van een festival organiseren zijn hoog, een entreekaart en alles eromheen ook. Maar gaat het niet te ver en wordt het niet te duur?
kev077 Mij verbaast het dat ze nog zoveel klandizie hebben bij die woekerprijzen. Mooi om te zien, maar voor dat geld sla ik ze liever over
Forain-Paul Hamtaro-Youri Misschien voor de reuzenraden? Maar de andere attracties worden niet uitgekocht Voor de eettentjes weet ik dat ⅓ van de omzet naar de Feestfabriek gaat. Maar ik verwacht dat exploitanten met unieke en peperdure attracties toch een iets betere onderhandelingspositie hebben dan een dertien in een dozijn frietboer. Op topkermissen in binnen- en buitenland betalen ze tenslotte ook maar een paar duizend euro plaatsgeld. Het zijn ook de enige dingen waar je met cash kunt betalen. Maar hoe dan ook, er zal vast en zeker een leuke boterham te verdienen zijn. ATW draait gewoon 3,5 dag van s’middags tot na middennacht om bijna maximale capaciteit. Kleine rekensommetje is dan al snel gemaakt. Er is dan in 3,5 dag gewoon meer dan € 150000 incl. btw door het kassaluikje is geschoven. kev077 Zo heel erg absurd zijn die prijzen toch niet op de ZC in vergelijking met andere festivals? Ik denk dat je voor rond de € 100 een onvergetelijke dag krijgt. En nog een laatste foto van het einde. Ende aus Mickey Mouse. Kermisexploitanten veel plezier met kärcheren!
Alex DannyR Hanstein heeft zelf een Lamberink maar ook een Nauta-Bussink rad, als beide daar Lamberink waren dan is de 2e gehuurd van. Hamtaro-Youri Met een uitkoop zijn alleen de muntjes te controleren. Als 25% cash zou betalen dan missen hun inkomsten tenzij de caissière personeel van de ZC zou zijn en onder controle staat. Bij Winter Wonderland Hyde Park betaal je ook “pachtgeld” maar die hebben strenge regels alleen met tokens betalen. En daar krijgt de exploitant weer een afgesproken percentage van.
Dion-Jansen Forain-Paul 150000 jij moet bij de belastingdienst gaan werken.. 😄 was het maar zo dat men zo veel verdiende tijdens deze dagen. maar beter dan een kermis van 3 dagen is het sowieso