Afgelopen vrijdag ook in Tilburg geweest. Had de camera wel bij maar door de hitte had ik echt geen zin om foto’s te maken, maar heb die dag genoeg fotograven zien lopen dus foto’s genoeg haha. Wel heb ik 4 video’s gemaakt.
Video 1…
De BreakDance van de Poorter die hier naar mijn mening een beetje vreemd staat, maar omdat ze het zicht naar de kermis willen houden vanaf het station dus niet een kwartslag gedraaid mag staan. Toch mag dat niet storend zijn, want de mensen stapten de vrijdagavond gewoon in. Niet alleen de ritten waren goed, ook de showtjes zijn hier altijd goed. En dan ook nog Dj John B achter de draaitafel maakt het feestje compleet..
Video 2…
De mooie Entertainer van Müller-Volklandt, dit blijft toch een prachtige zaak die zijn naam ook echt waarmaakt. Zo is de molen overdag al een prachtige zaak met alle kleuren, maar in de avonduren verandert hij in een heus festival met alle movingheads erbij. Gelukkig gaan we deze prachtige machine nog wel een paar kermissen tegen komen dit jaar, waaronder ook 6 dagen in mijn thuisstad Weert 😉
Video 3…
Het groene monster uit Duitsland, namelijk de Konga van Küchenmeister die in Tilburg op een mooie plek staat. Toch wel een gemis zo een XXL schommel op de Nederlandse kermissen, maar vanaf 2025 komt Ordelman ermee op de kermissen. Maar nu kunnen we nog genieten van deze schitterende exemplaar, de Konga wat een mooi thema blijft voor deze zaak.
Video 4, de laatste….
Geen onbekende zaak voor de Tilburgers, namelijk de GhostRider van Löffelhardt deze huss machine is misschien wel een van de beste thrilrides op de kermissen, en blijft ook een unieke zaak. Zo heeft deze familie 2 exemplaren van de 3 die er zijn in bezit. Dus zeker mooi dat ze vaker ook een Nederlandse kermis aandoen met deze molen