StarlightRangerTonnie Zoals beloofd een reportage uit Italië. Waar ik al jaren een samenwerking heb , met de Italiannse familie . En met pijn in mijn hart , afscheid neem van mijn grote Sartori kinder molen. Ik kan zo’n grote zaak niet meer exploiteren met mijn gezondheid . En hou alleen nog maar mijn kleine molen van Lamborghini . Hier verblijf ik 5 weken om de magic mountain te exploiteren . Hierna door naar Polen naar mijn kleine molen, daarna naar het Prater en Bratislava Slowakije en daarna naar Kolmax Ostrava Tsjechië . Kijken voor wat nieuws voor mij zoon voor later . Dus er komen nog een hoop mooie repotages, zolang mijn gezondheid het toe laat . De kermis hier gaat dagelijks open van 20.00 tot 2.00 s’nachts . Om 21.00 uur is het dagelijks koppen lopen hier . Ik sta op sommige foto’s onherkenbaar , maar vele kennen mij wel .@keeskermis Eerste foto is van mijn oude molen die hier achter blijft 😔 [upl-image-preview
StarlightRangerTonnie StarlightRangerTonnie laatste foto van de magic mountain met mijn vrouw waar ik veel steun aan heb en nog een foto van mijn oude molen in opgebouwde staat hier . Wat is het voor mij een moeite om nog wat te posten met mijn MS .
Dennisdekermisfietser StarlightRangerTonnie Bedankt voor de foto’s en hopelijk volgen er nog een hoop reportages. Sterkte met deze narigheid in ieder geval…
StarlightRangerTonnie Eric Als u goed kan lezen , in de eerste post wil ik niet met mijn gezicht op internet. Word niet gezocht door de politie hoor 🤣
StarlightRangerTonnie Ronaldussen nee mijn vrouw kan geen fotos maken 🤣 Deze foto is van vorig jaar .
StarlightRangerTonnie Nog wat foto’s van gister avond ,kon het bericht hier boven niet meer bewerken .
StarlightRangerTonnie Vandaag even naar het centrum aan de overkant gelopen , en een paar foto’s van het rad van Freij gemaakt . Het is een rad met 42 gondels , en is gemaakt door Ronald Bussink Rides Een schitterend rad in de avond uren . Het bouwen van het rad duurde een week , en alles komt in zeecontainers aan . En dat zijn er nogal wat .