Martijn-maramsp Zag bij kermis.nu dat er tijdens Best ook kermis in Etten-Leur zou moeten zijn. Volgens kermis.nu heeft ie een groene status wat betekend dat ie waarschijnlijk wel doorgaat. Iemand hier meer info over? Want dan wilde ik hem combineren met Best 🙂
PeterCenturion De kermis in Santpoort-Noord die in augustus zou plaatsvinden, is afgelast. De burgemeester durft niet…
Hamtaro-Youri Is er al ergens iets in duitsland in NRW omgeving Oberhausen waar een tijdelijk “pretpark” zal plaatsvinden?
Jay-RideMaster Hamtaro-Youri Dortmund FreDOlino? Is van 02.07.-25.07.2021 En je hebt Gevelsberger Sommerfeeling 02.07. - 11.07.2021
PeterCenturion Hückelhoven, Solingen, Wuppertal beginnen ook deze maand. In juli onder meer Bergheim, Euskirchen, Dormagen, Düren.
Jay-RideMaster Park Hilaria gaat definitief door! http://www.parkhilaria.nl/nl/over-park-hilaria/nieuws/tijdelijk-pretpark-park-hilaria-gaat-door-in-aangepaste-vorm
Rob123 Jay-RideMaster Kan ook makkelijk. Als er 1 terrein hiervoor geschikt is dan is het wel waar PH staat. De hekken zijn er al jaren. qua drukte hoef je ook niks te doen .Heb het er zelden echt heel druk gezien. In de avond wel wat drukker als overdag. Maar ik verwacht geen extreme omstandigheden. Ben wel erg benieuwd wat er komt. Tot nu toe alleen de Chaos voorbij zien komen. De rest kunnen we wel grotendeels invullen, maar ik wacht nog steeds op die ene echt grote topper. Maar daar wacht ik al jaren op.
Jay-RideMaster Rob123 Ik blijf het ook achterlijk vinden dat Eindhoven vorig jaar niet door is gegaan. Wat ik ook opvallend vind is dat ze zeggen dat ze het dit jaar ruimer op gaan stellen 😅. (hoe ruim willen ze het hebben?😂)
PeterCenturion Wordt het kermis in de binnenstad met vuurwerk in Hoorn? De veiligheidsregio schijnt de vergunning voor het vrijdagvuurwerk te hebben goedgekeurd en dat vind ik wel een grote verrassing. Tenslotte zitten er dan duizenden mensen dicht bij elkaar… https://www.nhnieuws.nl/nieuws/287825/snel-duidelijkheid-over-hoornse-kermis-vuurwerkvergunning-al-verleend
Kermisgekkie-Renee Via socialmedia is vandaag bekend gemaakt dat het Oktoberfeest Sittard dit jaar zal doorgaan. Wel zal het een aangepaste editie worden met toegangscontrole/coronatest bij de paviljoens. Helaas is voor ons kermisliefhebbers nog niet duidelijk of de kermis zal doorgaan.
Keithrides Kermisgekkie-Renee Volgens 1limburg komt de kermis in de binnenstad te staan, hoeverre ik dit moet geloven. Maar we zullen zien
maarten5500 De kermis in Roelofarendsveen gaat dit jaar ook door (16 t/m 18 september). Of dit ook een 1,5 meter kermis word is afhankelijk of dit in september nog nodig is.