Roderic1986 VanderLaan Sowieso slaat het hele beleid mbt arbeid en dan specifiek arbeid in loondienst versus zzp nergens op. Een paar jaar terug moest iedereen midden in de vorige crisis nog zzp’er worden en was dat het walhalla. En nu is het ineens weer anders? Dit bewijst alleen maar meer hoezeer de VVD aan hap-snap-beleid doet. En dat noemt zich dan ‘de partij voor bedrijven/zekfstandigen’. Ja, de partij voor de grote multinationals zijn ze zeker, maar verder?
MartijnH Joey013 Polyp - Regter Wipe Out - v/d Molengraft Bomber Booster - Regter Funhouse Wip Rups Schietsalon Snoepkraam Gebakkraam Grijpkranen Pusher Suikerspin/Popcorn Lucky Duck Kreeg ik door dat dit vandaag al opgebouwd stond
Hamtaro-Youri Iemand enig idee of er nu na de Gelredome kermis buiten Ede op korte termijn nog een kermis is in de regio Arnhem/Nijmegen?
Martijn-maramsp Hamtaro-Youri Staat me wat van bij dat Westervoort ook nog een kermis krijgt.. Wanneer weet ik echter niet.
UpwegoRobert corwin op de Markt kan ik me eigenlijk niet voorstellen, gezien het gegeven dat er normaal al veel politie op de been is om de mensen uit elkaar te houden…
Nico De Echter Kermis gaat dit jaar niet door. Dat heeft de gemeente Echt-Susteren gisteren besloten. Ook alle andere kermissen in Echt-Susteren gaan niet door.
Roderic1986 DirkJeroen Gelukkig is de gemeente hier bijgedraaid en heeft men moeite willen doen om toch nog een kermis op te zetten. Al scheelt het wellicht wel dat deze kermis altijd al ruim opgezet was.
Roderic1986 Hamtaro-Youri Nee, jammer genoeg niet. Ik woon zelf niet in Westervoort maar in Leidschendam-voorburg, waar nu alsnog een kermis komt.