Gisteren in Uden geweest op de kermis. Hier staat ook dit jaar gewoon een leuke kermis, ondanks het afvallen van de bekende Duitse zaken. Maar we moeten ook eerlijk blijven, en wat ik gisteren heb gemerkt in Uden is dat er gewoon voor Uden teveel staat. Dus misschien moeten ze overwegen om toch terug te gaan naar de jaren zoals 2013-2014 enzo. En dan bedoel ik meer gewoon terug naar de 3 pleinen en alles gewoon door elkaar. Dat zou de kermis echt wel beter doen, dan zoals het nu staat. Maar laten we hier niet te lang over doorgaan. Heb hier geen fotoreportage gemaakt, omdat ik eigenlijk bewust erheen ben gegaan voor de SoundMachine van Lupp, ondanks er gewoon een mooi aanbod staat met het Europarad, die er schitterend uitziet met zijn led verlichting, de Showtime, de Tornado, de BoosterMaxx, de Turbo Polyp en de Beach Party onder andere om maar een greep van de attracties te noemen. Dus we hoeven zeker niet negatief te zijn.
Verder heb ik dus ook een video gemaakt, namelijk van hoe verrassend ook, de SoundMachine van Lupp. Een mooie grote mondial shake, die er goed bijstaat in Uden. Zo is er door familie Lupp in de afgelopen jaar veel gedaan aan deze shake. Niet alleen is de muziek hier goed, maar ook de ritjes, die veel gegil opleverde bij de inzittenden. Dus zeker een mooie zaak om voor af te reizen naar Uden. Laten we snel naar de video gaan…