EmielParkrides Drukke dag vandaag, vele bekende gezien en gesproken en natuurlijk gefilmd van dit tafereel. alle kanten was het feest vandaag en dat was te merken. Foto’s zijn er genoeg zo te zien van de opbouw, ik deel hierbij het bewegend beeld.
Ralph2003 We gaan door met overheerlijk ver transportmateriaal van woensdag 16 juli Komtie….. Er komt nog een deel aan…..
Ralph2003 En uiteraard ook nog een aantal opbouwfoto’s en al enkele draaifoto’s….. Dat was mijn bijdrage van het oprijden, transporten en opbouw. Er staat een zeer nette kermis wat mij betreft en een verrassend spectaculair nieuw Stadhuisplein met veel draaigeweld! Op naar de draaifoto’s!
DirkJeroen Nog een paar foto’s van gisteravond. Verder zijn mijn foto’s bijna gelijk aan het eerder hier geposte.
Michaelkermisliefhebber Vanuit mijn kant ook nog een video van het oprijden van de kermis in Tilburg!
Wimbr1970 Dank allen voor de foto’s en video’s; hoop dat de achterwand bij de Entertainer er nog wel op gaat. Hadden ze de Break Dance van de Poorter niet een slag kunnen draaien of gaat de kermis nog richting station door?
Johan013 Wimbr1970 nee de kermis loopt daar niet door. De Poorter had ook liever gewild dat ze een kwartslag mochten draaien maar helaas wil de gemeente geen groot front in het zicht als je vanuit de richting van het station aan komt lopen
John67938 Johan013 ik denk dat ook zo is neergezet, dat de hulpdiensten er makkelijk doorheen kunnen rijden, weet nog wel van vorig jaar dat voor de opening van de kermis de brandweer met veel man het kermisterrein aan het inspecteren was of ze er met hun voertuigen er doorheen konden,
Kevin Johan013 Staat met de achterwand middenop opgesteld. Had misschien mooier als randzaak gestaan.
LimBrabo-Wim John67938 das elk jaar, dan kijkt de brandweer of ze met voertuigen zonder problemen in de binnenstad kunnen komen in case of emergency.