Kevin Zojuist even in Tilburg geweest. Jaren geleden kon je er tientallen foto’s maken van transporten. Nu kon ik maar een enkel transporten vinden. Op de plek die door de gemeente wordt aangegeven stonden precies 5 vrachtwagens. Elders bij het Laar stond iets, maar daar stond handhaving bij omdat ze half in de berm stonden. Op het Laar zelf stonden al tig woonwagens. Tegenover het grote woonwagen terrein is nog een klein terreintje met woonwagens vanwaar staan daar exploitanten? Als het grote terrein vol is? Van Buwalda staan er diverse trailers en 10 trucks bij Bressers metaal. En de wildwaterbaan ook bij hun bedrijf.
Johan013 Net even een rondje door Tilburg gefietst om wat meer transporten te spotten en bij de opbouw van de waterbaan wezen kijken
LimBrabo-Wim Johan013 had ik het toch goed gezien in het Dongen topic, dat er een andere scooter (van de Voer) in Dongen staat.
Marcootje Vanavond ff niks te doen dus een mooie fotocollage gemaakt van een van de transporten van de Anubis Booster Maxxx…..
Ralph2003 Jaja, het mooiste van de kermis, het oprijden van de transporten! het viel niet mee op de transporten zonder mensen, vogels, bomen en/of lantaarnpalen erop te krijgen maar het is gelukt. Er komt een zeer nette editie te staan moet ik zeggen met verrassend goede plaatsingen van bepaalde zaken. Kijk en geniet mee naar een selectie van ruim 100 foto’s….. Er komt nog een deel aan…..
Toine Er word de laatste tijd behoorlijk geinvesteerd in nieuwe vrachtwagens als je om je heen kijkt.
GhostRiderPeter De staff heeft in overleg besloten dat we niet voor iedere dag een nieuw topic toe gaan staan. Wél kan er voor het oprijden/opbouwen een topic zijn en straks bij de draaifoto’s idem een topic voor álle dagen.