Ralph2003 En uiteraard gaan we deze reportage beginnen met de straten en pleinen waar het allemaal gaat gebeuren….. Raadhuisplein Markt Marktplein Oude Bredaseweg Oderkerkpark
Ralph2003 De Parklaan waar alle transporten naar het kermisterrein zullen rijden. Helaas is er sinds vorig jaar op het voorplein van de Nobelaer geen kermis meer te vinden. Inmiddels zijn de eerste voorbereidingswerkzaamheden getroffen op het kermisterrein Tevens is Swinkels gestart met de voorbereiding in het Brabantpark waar de salonwagens zullen komen te staan En er zijn tientallen reclameborden geplaatst door heel de stad ter aankondiging van de kermis.
Ralph2003 Het is niet veel maar er is in de tussentijd toch iets bijgekomen. De Heroes City XXL heeft z’n wagens al vroeg op het kermisterrein geplaatst om zo Buwalda niet in de weg te staan met het oprijden.
PieterRJ Ralph2003 Wat ik mij afvraag, heeft deze chauffeur een speciale ontheffing of zo om op deze wijze (gekoppelde aanhangwagens) te mogen rijden. Of is dit optisch bedrog?
Ralph2003 Een voor een worden de trailers van de Spinning Coaster gehaald en naar het kermisterrein gereden.
Ralph2003 Om de paar uur kwam er een transport van Buwalda binnen. De 4e combinatie is reeds gearriveerd! Morgen meer overheerlijke en verse transportfoto’s.
Kevin-KJP Ralph2003 de 5e combinatie kwam ik rond 21.45 uur tegen ter hoogte van Eindhoven, dus die zal er inmiddels ook al ruimschoots zijn 😉
Ralph2003 Kevin-KJP Deze is inmiddels idd aanwezig en er is vanochtend om 07.00 gestart met de bouw 😄 Enkel op dit plein mag er gebouwd worden, de overige pleinen zijn pas woensdag aan de beurt vanwwege de wekelijkse warenmarkt. Heroes City zal in de loop van de ochtend gaan bouwen.
LimBrabo-Wim Ralph2003 de Evertz kraan kwam ik vanmorgen om kwart over 6 op de A58 tussen Tilburg en Breda tegen.
Ralph2003 Sommige zaken zijn er vroeg bij dit jaar doordat de kermissen rond deze tijd dit jaar net even iets anders vallen waardoor bepaalde attracties afgelopen weekend stil hebben gestaan. O.a. vanuit Nijmegen zijn er wat wagens aangekomen en tijdelijk gestald op het salonwagenterrein. Er komt snel meer!
Ralph2003 Peter Dat was hem zeker weten! Om 06.45 kwam deze Etten-Leur binnen en om 07.15 ging Buwalda beginnen met de opbouw…..
Ralph2003 We gaan verder met de maandagmiddag. Langzaam komen er meer transporten binnen….. De Opbouw bij de Spinning Coaster gaat gestaag.
Ralph2003 En dan maandagavond, weinig nieuws bijgekomen maar wel dit fraaie transport vanuit Nieuw Vennep…..
Ralph2003 Vandaag was er weinig bedrijvigheid. Enkel de American Wipp is gearriveerd en is de Babysport is naar het kermisterrein gereden. Maar ook de schitterende combinatie van de Entia kwam deze avond, dinsdag, zojuist oprijden! Morgenmiddag, woensdag, zal traditiegetrouw weer in het teken staan van het oprijden en de opbouw. Eerder gaat niet, met uitzondering van de locatie Oderkerkpark, vanwege het feit dat tot 13.00 uur de wekelijkse warenmarkt staat opgesteld op de overige pleinen en straten. Dus morgenavond laat een flinke update waar veel transporten tegelijkertijd zullen komen oprijden!