MartijnH Ik was maandag en dinsdag in het grootste pretpark van Europa, namelijk Europapark. Twee mooie dagen, hotel met uitzicht op het park…. ’s ochtends de weg oversteken en ik stond in het park. Had geluk dat ik twee rustige dagen had en nergens langer al 20 minuten heb staan wachten. Alles meerdere malen kunnen doen, alle shows gezien dus twee geslaagde dagen! Ook wat foto’s gemaakt , vooral met de telefoon. In willekeurige volgorde deel ik er enkele van
Distroyer-ashwin Schitterend park. Staat hoog op het verlanglijstje. Wordt tijd dat de dochter in achtbanen stapt. Dan snel die kant op 😃 En super fijn dat de wachttijden zo lekker kort waren
GhostRiderPeter Prachtige reportage van een dito park! Vorig jaar ook drie dagen vertoefd en das geen dag teveel, ook al hadden wij toen ook amper wachttijden die boven de 15 min uitkwamen. Thanks Martijn!
Martijn-maramsp Zeer mooie fotos zoals altijd! En lekker bezig dit jaar ook! Hoe was voltron trouwens? Aangezien ik verschillende verhalen daar over lees, en dan met name over schokkende treinen.
MartijnH Martijn-maramsp Ik heb Voltron niet gedaan , ik stap niet in over-de-kop attracties dus heb die aan mij voorbij laten gaan.
Martijn-maramsp MartijnH Dat wist ik dan weer niet! Maar alsnog bedankt voor de foto’s! Hele fijne beelden als opwarmer voor mijn bezoek straks in September