MartijnH Gisteren op weg naar huis nog een stop gemaakt in Ludwigshafen op het Pfalzfest, waar een compact maar leuke kermis op stond gesteld. Het was familiedag dus sterk gereduceerde entreeprijzen, Reuzenrad gedaan voor 3,50 en Musik Express voor slechts 2 euro.
Svenjj Ik zag in Antwerpen ook een aantal zaken die, net als hier op jouw foto’s, een soort rubberen felgekleurde tegels voor de zaak hadden liggen. Slim, zo valt je zaak meer op vind ik. Zijn er al exploitanten in Nederland die dit doen?
GhostRiderPeter Svenjj Zijn er al exploitanten in Nederland die dit doen Dat doen ze al een aantal jaar inmiddels, Swissdeck is de leverancier ervan en ze komen in alle kleuren. Nieuw voor dit jaar in o.a. Tilburg en Uden zijn de tegels met de naam erop. Als je fb hebt, koekeloer daar maar eens met de zoekopdracht swissdeck 😉
MartijnH GhostRiderPeter Duitsland heeft daarin een bedrijf die het “orignal” zijn , die tegels zijn iets dikker. Die hadden daar een patent op wat volgens mij een jaar of ⅔ geleden is afgelopen waardoor andere firma’s daar ook aan begonnen zijn. (wat ik ooit ergens in een interview zag)