Ryank2304 A-E-Dunkelmann De Powerdancer en de Breakdance van Leek hebben hier eerder gestaan, ik denk zelf dat de Powerdancer komt.
A-E-Dunkelmann Ryank2304 Powerdancer heeft met Pinksteren dagen ook gestaan . maar die staat nu Heerhugowaard 7 t/m 12 juni Dan zal M.Leek wel komen
Richard-Grunn RoodwitterJeroen Sipkema staat nu in Meppel. Zal mij dus ook niks verbazen als die daarna Delfzijl komt. Ligt ook prima in de route om daarna naar Assen te gaan.
Dannis Bijna een copy van drie weken geleden, familieachtbaan komt ook weer. Locatie is naast molenbergplein ook venneplein ipv commanedentsplein.
Richard-Grunn Dannis Deze Kermis is niet helemaal een kopie van de Pinksterkermis. Er staat nu een Booster en bungee, en een andere Break Dance. En de Aviator die nu wel zijn rondjes doet. Staat dus een mooie Kermis tijdens Delfsail.
GhostRiderPeter Richard-Grunn Deze Kermis is niet helemaal een kopie van de Pinksterkermis. Dat zegt ie ook niet, bijna is niet helemaal 😉
Buurman_Jasper Ik zit even te kijken naar de openingstijden, met elke dag om 11.30 opening best vroeg lijkt me. Is er dan al wel volk in Delfzijl? Om 19/20 respectievelijk 21 sluiten lijkt me ook best vroeg. Of zijn de tijden toch anders?
Ryank2304 Paulvh Mooie en snelle breakdance voor Delfzijl. Buurman_Jasper Alleen op 16 juni sluit hij op 21:30, de rest van de dagen later dan 23:00…
Richard-Grunn Buurman_Jasper De openingstijden zijn: Woensdag 13.00 tot 24.00 uur Donderdag Vrijdag en Zaterdag 11.00 tot 02.00 uur En Zondag 12.00 tot 21.30 uur. Paulvh Bij de laatste editie van Delfsail in 2016 stond Zuidema er ook. Leuk dat die terugkomt.