Dennisdekermisfietser Vorig jaar fietste ik hier vanaf Heerlen langs en zag ik hier de space bob, die had ik nog nooit gezien en ik wou het meemaken dus dit jaar een hotel geboekt. Toen was het nog vroeg en moest ik weer door . Maar vandaag dus in Bree in België….
Dennisdekermisfietser En toen in de space bob, het was de 200 km fietsen meer dan waard, dikke beats, vooruit-achteruit extra rondes enzo de foto’s
Dennisdekermisfietser Daarna ff gokken, hier doen ze goed aan klantenbinding, met een koelkast met jupiler blikken in de hoek, 2 uur geweest hahahaha
Dennisdekermisfietser Daarna nog met de eigenaar van de space bob gepraat en hij gaat ’m volgend jaar uitbreiden met dak erop en vlammenwerpers👍👍👍
Dennisdekermisfietser Morgen eindig ik weer in België op de heilig bloedkermis in Hoogstraten, maar dan pik ik overdag nog wel 3 Brabantse kermissen mee
Ruben-kermisfun Dennisdekermisfietser Morgen eindig ik weer in België op de heilig bloedkermis in Hoogstraten Tot morgen! Ik loop er morgen ook rond.