FunhouseNiels Wordt druk in die hoek. Amersfoort, Nijkerk en Leusden tegelijkertijd. komt wel een mooie editie!
FunhouseNiels Marc gaat door @Dennisdekermisfietser Meestal is kermis.nu heel accuraat, maar is ook afhankelijk wat een organisatie aangeeft. https://www.ad.nl/leusden/eerste-leusdense-kermis-in-vijf-jaar-tijd-extra-verkeersmaatregelen-moeten-drukte-voorkomen~ac5c4c52/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0ps5zsR2WhQLr5Fx3VLK1VaxVFgOgUpqH5W7bj71GO6y_dk4_3_ZVSBkM_aem_AavUcWxdhIe0xjwOdUloub1zZs4Tws4B35lGe7J-kGXyZl9Yz1zdJJwsyIYqkVHwkskCt16A9gcdJDXQZUc6JcF6?cb=d94f0956-77dd-4c37-a32d-7ae2ff88a96c&auth_rd=1 nu weer ontopic over Nijkerk gaan?
Dennisdekermisfietser Erik1968 Ben hier al 3 keer voor niets naar toegefietst, 1 keer meegemaakt aan de bavoortseweg bij het voetbalveld, toen stond er wel een leuke kermis
Dennisdekermisfietser Valt wel mee, ik maak meestal wel routes met meerdere kermissen dus heb altijd wel een mooie dag. En je raakt er aan gewend want het komt bijna elk weekend voor dat er een kermis niet meer is die nog wel op kermis.nu staat
Erik1968 FunhouseNiels Goed plan we gaan weer ontopic over Nijkerk. Ik zal het terrein de komende week in de gaten houden. Zodra er activiteiten zijn zal ik dit hier melden
Erik1968 Marc Heb nog geen transporten van de breaker gezien.In het verpachtingstopic werd gemeld dat waarschijnlijk de breaker van Zuidema komt