PaulFeesttent Vanavond even naar de kermis in mijn woonplaats geweest. Was niet heel druk voor deze avond waarbij het eens een keer niet regende. Waarschijnlijk zal het vanmiddag wel drukker geweest zijn omdat het vandaag kortingsdag is. Er staat een leuke en mooie gevarieerde kermis, met als topper de Reactor.
Dennisdekermisfietser De volgende stop is de kermis bij de Rijnhal in Arnhem. Een paar foto’s vanuit funhouse Heroes City 500m ervoor is het Free your minder festival daar zag ik de el mundo van Thomassen staan
Michaelkermisliefhebber Dennisdekermisfietser Ging het wat een kermis en een festival vlak naast elkaar? Hopelijk had de kermis er niet teveel last van.
Ryank2304 Dennisdekermisfietser Mooie reportage, De Breakdance en Ghost House die gerestyled zijn zien er echt heel mooi uit, de eerste keer dat ik ze zie.
Hamtaro-Youri Blijft toch altijd maar een sfeerloze bedoeling daar naar mijn mening. Jammer dat na de corona de megakermis bij het Gelredome niet is blijven bestaan.
Toine Hamtaro-Youri Je bedoeld jammer dat deze kermis niet meer in het centrum staat op de markt? Dat was stukken beter dan dit en was meestal met Pinksteren.
PaulFeesttent Toine was op de markt inderdaad een stuk gezelliger. Wel een wat kleinere oppervlakte. Het was niet met Pinksteren, maar elk jaar in de week van hemelvaart. Op hemelvaart zelf en de avond ervoor was het een soort kleine koningsdag in de stad. Aantal bands op de korenmarkt en nog wat plekken in de stad. En de grote hommelse markt die overigens nog steeds bestaat. Ik heb wel eens in de krant gelezen dat de omzet voor de exploitanten hoger is in Arnhem zuid dan op de markt. In de toekomst staat ook op het plein bij de rijnhal huizen gepland.
Toine PaulFeesttent Ja klopt je hebt gelijk en was met Hemelvaart en met op Zondag een grote Harley dag bij de kerk.
Hamtaro-Youri PaulFeesttent De kermis in het centrum was absoluut niet beter. De markt was eigenlijk net te ver buiten het echte winkelgebied en de opkomst was daar altijd vrij dramatisch, behalve op een kortingsdag ofzo. De kermis in Arnhem-zuid gaat nu wel veel beter maar het is naar mijn mening maar een sfeerloos gebeuren.