Eric 18 en 19 mei stonden we met het Europa Rad op dit Festival. of eigenlijk festivals. Op zaterdag hardcore en op zondag iets minder hardcore. Groot terrein met een mainstage, kleinere stages en een aantal kermisattracties. Van die muziek weet ik niks maar de attracties die er stonden waren het Europa Rad (Vallentgoed), Around the World XXL (van der Beek), Base Jumper (R. Pals - Ernst), Kamelen Derby (Verwijk) en Churroskraam (Pullens). Op zondag kwam het met bakken uit de hemel maar de zaterdag had prima weer. De foto’s zijn van Zaterdag. (Vooral van de eindshow want op de dag geen tijd gehad) Vlak na opening een rondje gelopen en met de telfoon wat foto’s gemaakt. Die plaats ik morgen wel
Eric Vlak na opening even een rondje gelopen en wat foto’s met de telefoon gemaakt. Deze laatste foto heb ik vanuit de kassa gemaakt.(vandaar de reflectie van de inbouw spot) Ineens zag ik de juiste hoek én het juiste moment .
Dennisdekermisfietser Mooie foto’s. Ben er ook vier keer geweest maar toen stonden er niet zoveel kermiszaken als dit keer👍👍
Hamtaro-Youri Als de drank en andere middelen de overhand nemen is het dan nog leuk om met een kamelen race of zo’n evenement te staan?
Jay-RideMaster Wat een mooie plaatjes van de eindshow! Volgend jaar misschien Harmony of Hardcore ook maar is meepakken. Nog nooit eerder geweest, maar ziet er elk jaar toch wel goed uit.
Eric Jay-RideMaster Dank je wel voor het compliment! De foto’s van de eindshow komen niet uit mijn telefoon maar uit mijn ‘echte’ camera. (Nikon D750 full frame met een Nikon 14-24mm F2.8) Ik hou persoonlijk niet van het ‘gestamp’ maar ik ben dan ook een ouwe lul hé. Maar als ik zag hoe iedereen uit zijn dak ging zou ik zeggen, een aanrader! 😉 En voor @Hamtaro-Youri , Ik denk dat dat wel meevalt want hij staat er al een paar jaar.
DirkJeroen Eric Deze ouwe lul vindt het ook niet veel maar hoor er wel goede berichten over. Mooie foto´s overigens.
UpwegoRobert DirkJeroen Wat een werk en een modderpoel! hebben de bezoekers in de grond staan hakken? 🙂
Martijn-maramsp Mooie foto’s Eric! Moet je op die festivals eigenlijk betalen om een ritje te mogen maken in één van de kermisattracties als ze er staan? Of verschilt dat wellicht per festival?
Eric Martijn-maramsp Mooie foto’s Eric! Moet je op die festivals eigenlijk betalen om een ritje te mogen maken in één van de kermisattracties als ze er staan? Of verschilt dat wellicht per festival? Dank je wel voor het compliment! Het verschilt per festival. Meestal kost een rit 1 of 2 muntjes, soms kan het gratis.