MartijnH Maar dat is wel precies waar een forum voor dient. Om te discussiëren over de kermissen en wat er allemaal komt etc. Wat zou het dan uitmaken hoe snel je reageert? Ik doe best vaak de site refreshen om te zien of iemand eindelijk iets heeft gezegd, maar het is zo stil zo vaak.
Zoals in het forum van Geleen ook al eens werd gezegd. Het nut van dit alles ontgaat me een beetje. Ik kan me nog herinneren dat in de tijd van Themepark het allemaal een stuk actiever was en dat er vrijwel om de 10/15 minuten een reactie was, en dat je zo verder kon praten met mensen die ook die passie delen. Maar nu is het echt, als je 2 posts achter elkaar plaatst, ook al scheelt het 4 uur zoals bij RyanK dus, wordt je meteen op je plaats gezet. Ook toen ik mijn mening uitte over dat ik het onzin vond dat het forum voor de verpachting van Geleen op slot werd gedaan, omdat de lijst niet compleet zou zijn, alsof ik dat kan weten, werd dat door de moderator enorm persoonlijk opgevat. En vind trouwens ook Eric opmerking nogal iets weghebben van machtsmisbruik. Nogmaals, ik bedoel dit niet persoonlijk, nooit doe ik dat. Maar als je dit soort opmerkingen en kritiek zo teneer doet slaan, ben je in mijn ogen niet geschikt als moderator. Als ik dit deed bij mijn bedrijf als manager-zijnde, zou ik veel klachten ontvangen. Als jullie me willen verbannen door dit bericht, prima. Maar dat bewijst wel zo’n beetje mijn punt.
Nu on-topic: Het ziet er tot nu toe wel uit als een leuke kermis