Jay-RideMaster Gisteren heb ik ff een snel rondje over de kermis gedaan. Afgelopen jaren (sinds de overname van Bureau de Kermisgids) heeft deze kermis aantal mooie sprongen vooruit gemaakt, maar dit jaar vond ik het toch wel een teleurstellende editie. Dat komt natuurlijk door de vele concurrentie doordat pinksteren dit jaar vroeg valt. Zeer begrijpelijk, maar wel jammer. Mijn grootste kritiek punt is de opstelling. Ze hebben bijna identiek de zelfde opstelling als vorig jaar gebruikt waardoor je een aantal gaten in de opstelling hebt. Daardoor is duidelijk merkbaar dat er een aantal grootvermaakzaken missen tegenover afgelopen jaar. Zonde, want met een andere opstelling had je de gaten tussen attracties kunnen voorkomen en had je het niet zo erg gemerkt. Nu voelt het echt alsof er wat mist. Verder staat er op zich weer (na omstandigheden) een nette kermis in Almere. Eerste keer dat ik de G-Force tegenkom. Ritten zagen er goed uit, alleen wel aan de korte kant. Mooie aanwinst voor Nederland!
Erwin Jay-RideMaster waar zitten de gaten volgens jou? Aan de waterzijde staan meestal de grote zaken en die zijn er niet dit jaar. T.o.v. vorig jaar zijn het er drie minder, door de vele grote kermissen die nu bezig zijn. Wat mij opviel is dat veel kinderzaken dit keer bij elkaar stonden. Dit weekend nog maar ff langs, was er alleen ff met de opbouw.
Jay-RideMaster Erwin Tussen de G-Force en de Magic Mouse aan de kant van het water voelde het een beetje leeg. Dat is ook precies waar vorig jaar de attracties stonden die er nu niet staan. Begrijp me niet verkeerd hoor. Er staat een nette kermis. Maar na de vooruitgang van afgelopen jaren vind ik deze editie een beetje tegenvallen. Dat is jammer. Hopelijk wordt deze kermis volgend jaar weer iets interessanter.