StarlightRangerTonnie Svenjj zoals ik al eerder zei in een ander topic , de Hollenblitz komt hier niet.
Jeroen-Geroniemo Alex en paar jaar geleden heeft Howey daar ook gestaan met de Happy S voor onderhoud . Hier heb je plek en ruimte misschien vandaar
Alex Jeroen-Geroniemo Het is te hopen, chef Otten is al niet blij met het commentaar wat hij krijgt en ligt onder een vergrootglas nu.
GhostRiderPeter MartijnH Noooh je meent het, het was een sarcasme reactie he op de al vele meldingen dat ie niet kwam 😉 😆
MartijnH Svenjj nee, de eerste transporten van de Höllenblitz staan al in Crange zie ook Kirmesforum.de
Svenjj MartijnH We hebben hierboven al een interessante berichtenwisseling gehad over de Hollenblitz. Vandaar dat ik dacht dat je dat nu weer aanhaalde als grap.
kev077 Police Department (nieuw), Look 360 (nieuw), Airborne (nieuw), Eurocoaster en Hangover the Tower zijn bevestigd in een artikel met de nieuwe kermismeester in Düsseldorf. https://rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/kirmes/rheinkirmes-2024-duesseldorf-schuetzenchef-kann-sich-kinderhort-vorstellen_aid-113091933 https://www.kirmesforum.de/threads/d%C3%BCsseldorf-rheinkirmes-2024.67865/page-28#post-799359
Chris-1970 Gaat nog spannend worden of deze editie die over 5 weken begint wel door kan gaan vanwege die zeer hoge waterstand daar van de Rhein! daar waar normaal de pak en woonwagens staan aan de waterkant achter de attracties daar stroomt nu de Rhein
PeterCenturion Chris-1970 Het terrein zelf is ook doorweekt. Je kan er eigenlijk niet op met vrachtwagens buiten de bestrate paden, zo begreep ik in Oberhausen.
DannyR PeterCenturion er kan natuurlijk veel gebeuren in een paar weken tijd. Als het water zakt en het weer werkt een beetje mee dan is het terrein snel weet begaanbaar
PeterCenturion DannyR Volgens de verwachting op basis van de nu voorliggende gegevens zal het water ongeveer een meter zakken in de komende week. Dat zou genoeg moeten zijn om het terrein de kans te geven om te drogen. Tenminste: als die felle buien maar eens ophouden…