StarlightRangerTonnie rheinkirmes is niet de officiële website, maar een verkapte fansite. Is helaas ieder jaar weer het probleem… En dan weet je meer dan de meeste waarschijnlijk hier, maar als het goed is hebben Renoldi/Otten en Düsseldorf nooit problemen met elkaar gehad. Dikke kans dat hij gewoon in Düsseldorf staataangezien dat mooi voor Herne valt. Alleen afgelopen jaar stond hij er niet aangezien dat eigenlijk het jaar van de Olympia Looping was. De Alpina Bahn van Bruch staat er altijd en de Höllenblitz en Olympia Looping wisselden elkaar ieder jaar af.

https://rheinkirmes-duesseldorf.de/ is de officiële site van de Schützenverein die het organiseert

Mooie line up, en mooie kermis! er wordt vaak over tilburg gezeurd ma daar staat toch 8 vermaak zaken meer, tuurlijk zijn er dubbele bij, ma in herne staan ook 4 scooters…en herne staan toch totaal 2x zoveel kramen/zaken

kev077

Wisselden die elkaar af? Ik dacht dat zo’n 15 jaar geleden dat ze daar alle 3 eens stonden, Olympia Looping, Alpin Bahn én Hollenblitz. en dan volgens mij ook nog de Spinning Racer erbij.

• Eddy heeft hierop gereageerd.

Jeroen-M Iets met Appels en Peren met elkaar vergelijken, stoort totaal niet dat er 4 scooters staan en tig dubbele vreettoko’s, Nou én 😁

Ralph2003 Wisselden die elkaar af? Ik dacht dat zo’n 15 jaar geleden dat ze daar alle 3 eens stonden, Olympia Looping, Alpin Bahn én Hollenblitz. en dan volgens mij ook nog de Spinning Racer erbij.

Dat kon best wel eens kunnen, dat dit zo was.
        Ik kan mij in ieder geval nog wel herinneren, dat begin 2000 er ook nog de Euro Star bij stond

Dennisdekermisfietser Dan worden we lid van die groene stepjes die overal staan en gaan we daarmee naar de kermis, das al een ding op zich

OMG Dat willen we zien🤣
        Het treintje van de parking is voor ons de eerste attractie, maar met dit win jij🥳

Dennisdekermisfietser Tipje, omdat jij volgens mij redelijk vaak overnacht als je in Duitsland op je fiets aan het touren bent (totaal niet relevant voor Herne, maar misschien hebben mensen er wat aan). B&B hotels heeft een soort clubkaart/ membership programma. Voor 39 euro per jaar krijg je altijd 10% korting op de laagste kamerprijs.

Meer info hier: https://www.hotel-bb.com/en/bb-hotels-club
        Deelnemende landen zijn:
        Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Portugal, Slovenia, Spain and Switzerland

Svenjj ok dat wist ik niet dat is een goeie. Meestal ben ik alleen maar Herne willen er wel meer mee, paar jaar terug was ik 6 uur met de fiets vertrokken en moest een uur wachten bij het hotel op de rest die met de moter gingen, sindsdien ga ik met hun mee naar herne en hun hadden dat met die stepjes ook bedacht👍👍

7 maanden later