Kevin-KJP Afgelopen zaterdag tijdens de koningsdag in Nederland, toch maar even gevlucht uit eigenland en naar Krefeld gegaan. Waar dit jaar het 100 jarig jubileum word gevierd van de Sprödental Kirmes in Krefeld. Met zo een jaartal had ik wel wat meer spectakel opzich verwacht in Krefeld, maar toch staat er een leuke kermis. Zo staat hier naar mijn mening de mooiste KMG booster, de Fighter van Mages. Of wat denk je van de Big Bamboo van Hempen die je even in tropische sfeer brengt. Ook schommelen kan in Krefeld, in de Excalibur van Bruch, die hier weer schommelde net zoals in 2023. Griezelen kan ook in Krefeld, namelijk in de Geisterstadt van Fellerhof, wat toch naar mijn mening het beste spookhuis blijft van Duitsland. Dan komen we nog bij de snelste polyp van Duitsland, namelijk Der Polyp van Marvin Dreßen. Wat blijft dit toch een goede polyp. Natuurlijk staat er nog wel meer maar wil mijn verhaal niet te lang maken. Laten we snel naar een selectie van mijn beelden uit Krefeld gaan…. ENJOY…. Gelieve nog niet posten, komen nog 2 delen
Kevin-KJP en het laatste deel….. Dit was mijn selectie van Krefeld Sprödental Kirmes 2024. Wil je de volledige reportage zien, kijk dan op www.kermisjunkypictures.nl
Kevin-KJP Het zijn niet alleen foto’s uit Krefeld. Want kon het niet laten om toch nog even snel een video te maken van Der Polyp van Marvin Dreßen. Wat een polyp die iedere rit echt vol gas gaat. Is alleen jammer dat we deze zaak niet veel aan de grens of in de buurt zien. Want een ritje in deze zaak is het echt wel waard. ENJOY…!!
StarlightRangerTonnie Dennisdekermisfietser bij die biergarten met dat herten kop Charly . altijd goed bier en een goed gesprek met met het pratende hertenkop. Eind van de maand maar even opzoeken in Oberhausen , daar staat die altijd rechts van het rad van Bruch .
GhostRiderPeter StarlightRangerTonnie altijd goed bier en een goed gesprek met met het pratende hertenkop. Als je tegen die Eland kop gaat praten, is het tijd om te stoppen met bier lurken 😉
Erwin Kermis 4 van de tweedaagse trip Krefeld. Gisteren gelijk bij openingstijd aanwezig en ook nog familiedag (kortingsdag), goed vertoeven zo in de voorjaarswarmte. Hierbij foto’s vanuit het rad.
Eric Erwin Hierbij foto’s vanuit het rad. Dan stonden er dus 2 en was deze foto vanuit een héél klein reuzenradje genomen.🤣
Dennisdekermisfietser Vandaag ook naar krefeld gefietst. Was er om half 3 met mooi weer Maar toen het half 6 begon te regenen was ik blij dat ik charly de hert tegenkwam, kon ik mooi droog zitten hahahaha Het bleef regenen maar nog wel paar foto’s gemaakt toen het donker werd
Dennisdekermisfietser Om half 10 was bijna iedereen weggeregend Maar volgend weekend beloofd beter te worden:👍👍