VerwijderdeGebruiker Beugel zus, beugel zo. Wel een beugel, geen beugel. Een trui met te lange mouwen met riempjes tot op de rug zo voor een paar hier beter zijn. En.. een apart gordeltopic? Graag!! Kan ik een op onzin fijn overslaan!
Micha adela je hebt deze vragen over beugels al vaker gesteld. Ik snap dat je blind bent maar hou eens op. Elke beugel is veilig. Meer hoef je niet te weten.
VerwijderdeGebruiker Micha Gelijk heb je! Het ‘korte vragen’ topic begint steeds meer op een ‘blijven zeuren’ topic te lijken. 🙁 Steeds hetzelfde en dat begint behoorlijk irritant te worden!
DannyR Micha misschien moet deze beste jongen gewoon nergens in gaan als hij zo weinig vertrouwen in beugels heeft. Dit lijkt onderhand wel de Adela pagina aan het worden
VerwijderdeGebruiker DannyR Jongen? Denk dat daar de meningen over verschillen. En inderdaad een one man show aan het worden.
VerwijderdeGebruiker GhostRiderPeter Die is wel onder de Gordel Eric Ja! en ik hoop een kuisheidsgordel !🤣
Richard-Grunn larsdezwarte03 Staat verpacht voor Heenvliet. En zal vast nog wel op meerdere Kermissen plek hebben.
DannyR Jay-RideMaster valt me tegen dat jij dat niet weet. Ik zie jou bij veel attracties de kenner uithangen die weet waar ze overal komen.
Erwin Jay-RideMaster Dit staat er in Apeldoorn. Muziek Express - van Zundert Break Dance no 3 - Hoefnagels Autoscooter - Regter Reuzerad The Star - Vallentgoed Dumbo - Stroucken Rue de PAris - Sloots Wipp Een Flyer staat er ook kan niet zien welke het is.
RoodwitterJeroen Erwin het reuzenpad is niet die van Vallentgoed maar het Festival Wheel van Guikema/Riddering. De Flyer is de Space Jam van Rooze.