Jonathan De Goldmine Express/Bayern Express van Martin Hendriks, die verhuisd vanaf dit jaar naar Knightly’s Funfair in Engeland. Ik veronderstel dat die dan ook verkocht is en dat het niet in bruikleen is, iemand die hier iets meer over weet?
Alex Jonathan Bij Themeparkfreaks hebben jullie toch de eigenaar als bron dat de zaak te koop staat/stond. Is het niet makkelijker om die vraag daar neer te leggen? Joshua1986 Tip: maak een algemeen TV-tip topic aan.
Micha Iemand enig idee waar de Batman in town op het moment uithangt? Is ooit naar België verkocht maar ook daar heb ik hem al lang niet meer voorbij zien komen.
DannyR Dat het momenteel oorlog is in Oekraïne is natuurlijk niemand ontgaan. Maar ik ben benieuwd wat de staat is van de ex Nederlandse kermiszaken die daar nu staan. O.a de Magic en de ex polyp van Van Reeken
Martijn-maramsp DannyR Je bedoelt de mega monster? Sinds hoe lang is die daar al dan? Want ben hem in 2019 voor het laast tegen gekomen in Sassenheim. Viel me al op dat ik hem nooit meer zag. Dus kan het dat ie sinds einde seizoen 2019 daar al is?
Distroyer-ashwin DannyR ga er maar van uit dat ze kapot geschoten worden. Dan kan het alleen maar meevallen als ze weer een keer opduiken.
Micha Distroyer-ashwin hangt er helemaal vanaf waar ze staan en of ze opgebouwd of op transport staan. Ja er is oorlog maar die is niet overal in het land.
[verwijderd] Alex In berichtgeving over de oorlog heb ik Odessa toch al een paar keer voorbij horen komen.
Alex [verwijderd] Ik ook hoor. 😉 (even wat sarcasme geleend van Eric 😛 ) En dat luna park ligt niet ver van de haven dus het is duimen dat. Aan de andere kant, er gaan er nog geen handvol van dit forum heen dus kan je ook denken als…… dan is het jammer. Er zijn ergere dingen aan de hand daar.
VerwijderdeGebruiker Alex (even wat sarcasme geleend van Eric 😛 ) Ach, had het even gezegd. Dan had ik er een mooi papiertje en een grote strik omheen gedaan! 😉
Freek040 Ik hoop dat de exploitanten hun zaken op tijd hebben kunnen afbouwen en in veiligheid hebben kunnen brengen. Staat Verdonk ook nog steeds in Odessa? Die hebben daar jarenlang met de Rainbow, diverse Polypen en een Shake gestaan toch?
PeterCenturion VerwijderdeGebruiker Wenst u een vrouwelijke of een mannelijke beul aan de pijnbank? 😆
VerwijderdeGebruiker PeterCenturion Wenst u een vrouwelijke of een mannelijke beul aan de pijnbank? Als jij er naast zit en uit het wetboek voorleest is dat al pijniging genoeg! 🤣😉😉
adela hoi PeterCenturion Mijn vriend heeft op een map een halte dokuzentrum gezocht. en hij spreekt mij dat het is bij ingang op bayernstrase. kun jij het bevestigen of nniet?