Joordi Onbegrijpelijk dat het moderatie team hier niet ingrijpt, laat mensen in hun waarde en ga ze niet persoonlijk aanvallen… Zal wel aan mij liggen 🙄
DannyR Joshua1986 ik hoef me niet druk te maken of die prijs reëel is. Dat bepaalt de eigenaar zelf wel. Jij wilt in het hele gesprek wat daar gevoerd wordt even de opper deskundige zijn die grotendeels het hele gesprek voert.
Alex Benieuwd welke gezichten achter al deze expertise zitten? Deel ff de link naar die plek vol experts of hou het lekker daar. 😉
Ronaldussen Ik ben wel klaar met dit gekleuter hier over wie de langste heeft. Hou bovendien discussies die op Facebook plaatsvinden of op welk ander platform dan ook, lekker daar en ga ze hier niet nog eens overdoen. Bij voorbaat dank.
Kevin Waar is de Autoscooter van Lokie Sterrenberg gebleven? Jaren geleden had hij van alles autoscooter, draaimolen, zweefmolen, gebakkraam en nog wat kleine kraampjes. Er zijn wat zaken naar zijn dochter gegaan?
Freek040 Wat is er nou precies met de Flying Circus gebeurd? Een paar jaar geleden gingen de wildste geruchten ten ronde: dat Meijer deze had gekocht en aan het opknappen was, of dat een Duitser gespot was in Rusland met de Flying Circus op de middenbouw. Gaan we deze imposante zaak ooit nog zien op de kermis?
DennisvO Freek040 Zover ik weet bestaat die zaak niet meer. De kassa’s en lichtmasten zijn inmiddels op een Breakdance terug te vinden, maar de rest van de molen is al jaren niks meer van gehoord of gezien.
Micha Freek040 de laatste foto die ik zag was jaren geleden van de draai arm die aan het weg roesten was.
Micha DennisvO heb je een foto van deze breakdance? Kon vinden dat dit in Hongarije moet zijn maar meer niet.
Micha GhostRiderPeter dat is de foto die ik bedoelde ja Maar heeft iemand foto’s van de kassa en schilden bij de huidige breakdance?
Joordi Pijnlijk om te zien dat het enigste wat over is van de attractie nu als decoratie dient bij een onwijs lelijke breakdance 😋
Richard-Grunn DannyR Ik zag op een filmpje de Around the World voorbij komen. Maar ik weet niet of deze van 1 van de 2 Nederlandse exploitanten is.